همشهری آنلاین: عرضه مرغ ، تخم مرغ و گوشت ارزان قیمت در میادین و بازارهای میوه و تره بار از 2 هفته آینده شروع می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از آغاز عرضه دائمی مرغ، تخم مرغ و گوشت در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران به قیمتی ارزان‌تر از مغازه‌های سطح شهر، ظرف دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران عبدالرحمن چراغعلی یکشنبه 5 آبان در حاشیه مراسم افتتاح چهارمین جشنواره مواد غذایی و میوه آرایی که در میدان میوه و تره بار جلال آل احمد برپا شده است گفت: در ماه مبارک رمضان عرضه این اقلام با قیمتی ارزان‌تر از بازار آغاز شد که به دلیل استقبال شهروندان قرار است این برنامه دائمی شود.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده با پشتیبانی امور دام، قرار شد 20 جایگاه برای عرضه مرغ، تخم مرغ و گوشت ارزان قیمت در سطح بازارها و میادین اختصاص یابد که در حال حاضر کار تجهیز غرفه ها در دست انجام است و امیدواریم ظرف دو هفته آینده امکان عرضه  این محصولات با قیمت مناسب فراهم شود. در حال حاضر میوه و تره بار و مواد پروتئینی دربازارها و میادین میوه و تره بار حداقل 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

چراغعلی ترویج مصرف میوه جات و سبزیجات و جای دادن این مواد در سبد غذایی خانوار ایرانی را مهمترین هدف از برپایی چهارمین جشنواره مواد غذایی و میوه آرایی عنوان کرد و افزود: امسال این جشنواره با 90 غرفه راه اندازی شده که از 12 استان کشور نیز در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

وی اظهار داشت: تا کنون 96 بازار و میدان میوه و تره بار در سطح شهر تهران به بهره‌برداری رسیده که هفته آینده نیز شاهد افتتاح نود و هفتمین بازار میوه و تره بار در تهران خواهیم بود و امیدواریم تا پایان امسال تعداد بازارها و میادین میوه و تره بار شهرتهران به 150 مورد برسد.