همشهری آنلاین: مدیر بخش دانش دیجیتال دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: در نمایشگاه امسال با جلب مشارکت سرمایه گذران و صاحبان کسب و کارهای موفق در حوزه رسانه‌های دیجیتال برای خرید و سرمایه‌گذاری ایده‌ها، محصولات و خدمات محتوایی نوپا، فن بازار محتوای دیجیتال برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، مجید شفیعی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌ها و همکاری‌های صورت گرفته با دفتر توسعه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف، فن بازار محتوای دیجیتال در روز‌های پنجشنبه و جمعه (6 و 7 آبان ماه) در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و صاحبان ایده و فناوری با هدف تجاری‌سازی محصولات و خدمات محتوای دیجیتال برگزار می‌شود، اظهارداشت: علاقه‌مندان برای نام نویسی در این بخش می‌توانند به آدرس اینترنتی www.saramad.ir مراجعه کنند.

مدیر بخش دانش دیجیتال دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال یادآور شد: نکته جالب توجه فن بازار امسال همزمانی برگزاری آن با ماراتن تولید محتوای دیجیتال است که روزهای سوم و چهارم آبان ماه در نمایشگاه برگزار می شود که می تواند با هدایت تیم های ماراتن و محصولاتشان به فن بازار محتوای دیجیتال چرخه تولید،رشد و توسعه ایده و محتوا را در ارتباط با سرمایه‌گذاران Firms VC کامل کند.

نمایشگاه رسانه های دیجیتال سوم تا هفتم آبان ماه سال جاری در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.