تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱

رئیس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرداری تهران از اعزام نیروهای شهرداری تهران به نجف و کربلا در روزهای ۱۰ و ۲۰ آبان خبر داد.

مجتبي عبداللهي با بيان اينكه مقدمات اعزام نيروها به كربلاي معلي و نجف اشرف براي مراسم پياده‌روي اربعين فراهم شده است، گفت: طي 2 مرحله گروه‌ها، در روزهاي 10 و 20 آبان از طريق مرز مهران به نجف و كربلا اعزام شده ومي‌شوند. وي درخصوص چگونگي اعزام نيروها به شهرهاي نجف و كربلا به‌منظور پاكسازي، نظافت و رفت و روب اين شهرها افزود:

براي اعزام نيروها به نجف و كربلا سعي شده كه از اتوبوس‌ها به شكل يكپارچه استفاده شود؛ بدين‌ترتيب كه گروه‌هاي 40نفره از مناطق شهر تهران وارد بوستان ولايت مي‌شوند و پس از انجام مقدمات لازم و انجام فريضه نماز مغرب و عشاء به سمت مرز مهران حركت مي‌كنند. رئيس ستاد برگزاري مراسم اربعين شهرداري تهران با اشاره به تعداد گروه‌هاي اعزامي اظهار داشت:

گروه اول مجموعا 600نفر هستند كه 300نفر به نجف اشرف و 300نفر به كربلا اعزام مي‌شوند كه پس از استقرار گروه دوم در شهرهاي نجف و كربلا، 1200نفر به كربلا و 300نفر به نجف اشرف (مجموعاً 1500نفر) اعزام مي‌شوند كه در نهايت گروه اول به مرز مهران بازگردانده مي‌شوند.