معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۵نتیجه ارزیابی ستادی از فعالیت‌های معاونت فنی و عمرانی این منطقه را بسیار خوب توصیف کرد.

عليرضا جاويد كه در نشست نظارت ستادي معاونت فني و عمراني شهرداري منطقه 15سخن مي‌گفت، ضمن ابراز رضايت از اقدامات زيربنايي مديريت شهري با هدف بهبود سرانه‌هاي خدماتي جنوب شرق پايتخت، تحول زيرساخت‌هاي عمراني و خدماتي مناطق محروم تهران طي يك دهه اخير را مثبت و رو به جلو دانست و افزود: هم‌اكنون پروژه‌هاي هدفمند و اثربخشي در سطح منطقه 15در حال اجراست كه پس از تكميل و بهره‌برداري، جمعيت ساكن در محله‌هاي مختلف اين منطقه را از مراجعه به مجموعه‌هاي فرهنگي- ورزشي مناطق مركزي پايتخت بي‌نياز مي‌كند.

جاويد سرپوشيده‌سازي انهار به موازات پشتيباني از طرح توسعه فاضلاب و شبكه جمع‌آوري و هدايت آب‌هاي سطحي را يكي از اقدامات مثبت معاونت فني و عمراني منطقه 15 به‌منظور ارتقاي كيفيت خدمات شهري دانست و ضمن تأكيد بر ادامه اين روند، خواستار تسريع عمليات اجرايي پروژه‌هاي احداث كانال كمكي سرخه حصار و جمع‌آوري و هدايت آب‌هاي سطحي محدوده خيابان خاوران توسط شركت خاكريزآب شد.

معاون فني و عمراني شهرداري تهران با تأكيد بر ضرورت تكميل پروژه‌هاي احداث مجموعه‌هاي فرهنگي - ورزشي منطقه 15تا سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامي، به معاونت فني و عمراني اين منطقه افزود: روند تملك و آزادسازي معارضات ملكي پروژه‌ احداث بزرگراه شهيد نجفي رستگار و تقاطع غيرهمسطح ثامن با جديت هرچه بيشتر بايد پيگيري شود. تسريع روند تملك معارضات ملكي پروژه احداث مسجد حجت(عج) كه بايد توسط سازمان عمراني مناطق اجرا شود و همچنين نيازسنجي و اجراي پروژه‌هاي مرمت، بهسازي و مقاوم‌سازي‌ پل‌هاي سواره‌رو توسط سازمان مشاور فني و مهندسي شهر تهران و شركت يادمان سازه، از ديگر تأكيدات معاون فني و عمراني شهرداري تهران در نشست نظارت ستادي منطقه 15بود.

جاويد با مثبت ارزيابي كردن وضعيت اسنادي فعاليت‌هاي معاونت فني و عمراني منطقه 15، نحوه ارجاع كار از طريق برگزاري مناقصات در اين منطقه را قابل‌قبول دانست و در عين حال بر افزايش نقش معيارهايي همچون كيفيت و سوابق اجرايي پيمانكاران در فرايند برگزاري مناقصات تأكيد كرد.