مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست از برگزاری نخستین مسابقه ملی عکس با سوژه دوچرخه خبر داد و گفت: این مسابقه در ۲ بخش مردمی و دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

محمد درويش، مهلت ارسال آثار را تا 12آذرماه امسال اعلام كرد و افزود: دانش‌آموزان مي‌توانند تصاوير خلاقانه خود از سفر با دوچرخه را ذيل عنوان « من، مدرسه، دوچرخه»‌ و در بخش مردمي هم شهروندان مي‌توانند تصاوير مرتبط با دوچرخه را از طريق سايت isfahan.ir/traffic براي شركت در مسابقه ارسال كنند.

مديركل دفتر مشاركت‌هاي مردمي سازمان حفاظت محيط‌زيست با اشاره به اينكه 10دستگاه دوچرخه برقي و 10 دستگاه دوچرخه شهري براي برگزيدگان اين مسابقه درنظر گرفته شده است، خاطرنشان كرد: از برترين‌ها با حضور معاون رئيس‌جمهور، رئيس سازمان حفاظت محيط‌زيست، مديران آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با اهداي جوايز تقدير مي‌شود.

درويش با تأكيد براينكه موضوع همه عكس‌ها بايد دوچرخه و مدرسه باشد، هدف از برگزاري اين مسابقه را ترغيب و تشويق دانش‌آموزان و اولياي آنها به استفاده از دوچرخه براي رفتن به مدرسه ذكر كرد و يادآور شد: مراسم اختتاميه اين مسابقه ملي 22آذرماه امسال در اصفهان برگزار مي‌شود. شركت‌كنندگان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره تلفن ٠٣١٣٢٢٠٤٨٤٥ تماس بگيرند.