همشهری آنلاین: مدیر راهداری استان تهران با بیان اینکه بارش برف مسیرهای کوهستانی این استان را فرا گرفته است گفت: تمامی جاده‌های منتهی به پایتخت باز و تردد خودروها بصورت روان در جریان است.

ذکریا صفرزاده در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: در مسیرهای شمالی استان تهران بارش برف گزارش شده و در سایر سایر جاده‌های استان تهران نیز باران می‌بارد.

وی بیان کرد: تمامی مسیرهای استان تهران باز است و تردد خودروها در تمامی راه‌های منتهی به پایتخت بصورت روان و عادی در جریان است.

مدیر راهداری استان تهران با بیان اینکه بارش برف در جاده‌های شمالی و کوهستانی استان تهران شدید نیست خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت سفر به مناطق کوهستانی و شمالی استان با توجه به سرد شدن هوا در این مناطق با تجهیزات کامل سفر کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تهران مبنی بر کاهش دما و همچنین بارش برف و باران در سطح استان تهران تیم‌های امدادی راهداری برای خدمات رسانی به شهروندان در جاده‌های استان به ویژه مسیرهای شمالی و کوهستانی مستقر شدند.

مدیر راهداری استان تهران به شهروندان توصیه کرد به هنگام بارندگی با سرعت مطمئنه به رانندگی کنند و در صورت اطلاع از وضعیت جاده‌ها به سامانه 141 تماس حاصل کنند.