همشهری آنلاین: تیم لایپزیگ در نخستین دیدار هفته ۱۱ بوندس‌لیگا لورکوزن را ۳ بر ۲ شکست داد و صدر جدول را فتح کرد. بایرن مونیخ که تا این هفته صدرنشینی را در اختیار داشت، با شکست از حریف دیرین خود، دورتموند یک پله سقوط کرد.

  • بایر لورکوزن ۲ - آر. بی. لایپزیگ ۳

پیکارهای هفته ۱۱ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۱۸ نوامبر/ ۲۸ آبان) با دیدار بایر لورکوزن و لایپزیگ آغاز شد. لایپزیگ که نخستین فصل خود در بوندس‌لیگای آلمان را تجربه می‌کند، هفته یازدهم را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت و با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل میزبان قدرتمند خود لورکوزن، شمار امتیازات خود را به ۲۷ رساند. گل پیروزی لایپزیگ در این دیدار را اوربان در دقیقه ۸۱ به ثمر رساند.

 

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک - اف ث کلن ۲

یکی از پیکارهای پرهیجان هفته ۱۱ بوندس‌لیگا که بعدازظهر شنبه برگزار شد، دوئل دیرینه و پرسابقه میان تیم‌های بوروسیا مونشن‌گلادباخ و اف ث کلن بود. کلنی‌ها که در فصل جاری خوش درخشیده‌اند، موفق شدند با پیروزی ۲ بر یک بر میزبان خود، ۳ امتیاز به دست آورند و جای خود را در رده سوم جدول تثبیت کنند. گل پیروزی کلن در این دیدار را "ریزه" در واپسین لحظات بازی به ثمر رساند.

  • ولفسبورگ صفر - شالکه یک

شالکه نیز از تیم‌های موفق هفته یازدهم بود. این تیم با پیروزی یک بر صفر مقابل میزبان پرقدرت خود، ولفسبورگ توانست سیر موفقیت‌های خود را تداوم بخشد و یک گام دیگر به رده‌های بالای جدول نزدیک‌تر شود. آبی‌‌پوش‌های شالکه با تک‌گل گورتسکا در دقیقه ۸۲ به پیروزی دست یافتند. تیم ولفسبورگ اما همچنان دوران پرتلاطمی را می‌گذراند و از ۱۱ بازی تنها ۹ امتیاز به دست آورده است.

  • ماینتس ۴ - فرایبورگ ۲

یکی از دیدارهای پرگل هفته یازدهم میان تیم‌های ماینتس و فرایبورگ انجام گرفت. سرخ‌پوش‌های ماینتس با نتیجه ۴ بر ۲ از سد مهمان خود گذشتند و سه امتیاز مهم کسب کردند. گفتنی است که سه گل از شش گل در این دیدار در هشت دقیقه پایانی بازی به ثمر رسید. ماینتس با ۱۷ امتیاز در رده هشتم و فرایبورگ با ۱۵ امتیاز در رتبه دهم جای دارد.

  • آگسبورگ صفر - هرتا برلین صفر

دیدار تیم‌های آگسبورگ و هرتا برلین در چارچوب پیکارهای هفته یازدهم بوندس‌لیگا پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی بدون گل به پایان رسید. پایتخت‌نشین‌های برلین اکنون با ۲۱ امتیاز رده چهارم جدول را به خود اختصاص داده‌اند. آگسبورگ نیز با ۱۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

  • دارمشتات صفر - اینگولشتات یک

تیم‌های دارمشتات و اینگولشتات که تا کنون فصل چندان موفقی را تجربه نکرده‌اند، در هفته یازدهم رویاروی هم قرار گرفتند. اینگولشتات این پیکار را با پیروزی یک بر صفر به پایان برد. گل طلایی اینگولشتات مقابل دارمشتات را هارتمان در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند.

  • هوفن‌هایم ۲ - هامبورگ ۲

تیم هوفن‌هایم که در فصل جاری بوندس‌لیگا خوش درخشیده، بعدازظهر یکشنبه در نخستین دیدار باقیمانده هفته ۱۱ بوندس‌لیگا میزبان هامبورگ بود. سفیدپوش‌های هامبورگ در این دیدار در مقایسه با پیکارهای پیشین خود پرجنب‌وجوش ظاهر شده و توانستند با یک امتیاز به خانه بازگردند. این دیدار پس از ۹۰ دقیقه با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. هامبورگ همچنان قعرنشین است و هوفن‌هایم در رده پنجم جدول به سر می‌برد.

 

  • بوروسیا دورتموند یک ـ بایرن مونیخ صفر

حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم میان بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ برگزار شد. در این دیدار دورتموند توانست با گل دقیقه‌ ۱۱ مهاجم تیزچنگ خود، اوبامایانگ بایرن مونیخ را شکست دهد و این تیم را از صدر جدول به زیر بکشد.

 

  • وردر برمن یک - آینتراخت فرانکفورت ۲

رقابت‌های هفته یازدهم بوند‌س‌لیگای آلمان عصر یکشنبه با دیدار وردر برمن و آینتراخت فرانکفورت به پایان رسید. سبزپوش‌های برمن که همچنان دوران پرتلاطمی را می‌گذارنند، علی‌رغم برخورداری از امتیاز میزبانی با نتیجه ۲ بر یک از حریف خود شکست خوردند و به رده شانزدهم جدول سقوط کردند.

برمن در نیمه نخست این دیدار تیم برتر میدان بود و ۴۵ دقیقه اول را با تک‌ گل گریلیچ در دقیقه ۳۸ با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برد. سرخ‌پوش‌های فرانکفورت اما در نیمه دوم توانستند عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند و در دقیقه ۵۲ توسط آلکساندر مایر به گل تساوی دست یابند. ایمان بارکوک لحظاتی پیش از به صدا درآمدن سوت پایان، گل پیروزی فرانکفورت را به ثمر رساند.