همشهری آنلاین: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در کشور تاکید کرد.

محسن بيگلري به همشهري آنلاين گفت: تكميل پروژه‌هاي نيمه تمام به ويژه در حوزه‌هاي راه‌سازي، فرودگاه، ساخت بيمارستان و كارخانه ضروري است چرا كه مي‌تواند علاوه بر ايجاد اشتغال، مشكلات مردم را در اين حوزه‌ها مرتفع كند.

  • جذب سرمايه‌گذاران خارجي

نمايند سقز و بانه در مجلس شوراي اسلامي افزود: يكي از راهكارهايي كه به نظر مي‌رسد به تكميل پروژه‌هاي نيمه تمام در كشور كمك كند، جذب سرمايه‌گذاران خارجي است كه در اين زمينه بايد تمهيدات لازم انديشيده و اجرايي شود.

بيگلري اظهار داشت: سرمايه‌گذاران خارجي تمايل دارند در تكميل پروژه‌هاي نيمه تمام فعاليت كنند اما بدنبال ضمانت‌هاي ارزي هستند اما در اين زمينه با مشكل و چالش روبه رو هستند، انتظارداريم كه  مشكلات در اين زمينه برطرف شود.

عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي، بر بهبود معيشت مردم به ويژه كارمندان، فرهنگيان، بازنشستگان و افراد با درآمد پايين تاكيد كرد و گفت: بايد براي بهبود معيشت مردم تلاش كنيم، قشرهاي آسيب پذير جامعه در اين زمينه، نيازمند توجه جدي هستند.

  • ضرورت شناسايي و توجه به ظرفيت‌هاي هر منطقه

او در ادامه تاكيد كرد: ايجاد اشتغال براي جوانان يكي از ضروري‌ترين اقداماتي است كه بايد براي آن برنامه ريزي جدي صورت گيرد و به اعتقاد من يكي از برنامه‌هاي جدي در اين باره، شناسايي و توجه به ظرفيت‌هاي هر منطقه و استفاده از آن براي همان منطقه است اين مهم علاوه بر اينكه سبب رشد و شكوفايي آن منطقه مي‌شود، امكان اشتغال را براي جوانان آن منطقه بدنبال خواهد داشت.