خبر > به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، دو اتوبوس‌ سیار به عرضه‌ی محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح شهر تهران می‌پردازند.

جالب است بدانيد تا دهه‌ي مبارك فجر، اين اتوبوس‌ها در بوستان‌ها و مراكز فرهنگي شهر حضور دارند و محصولات فرهنگي را عرضه مي‌كنند.

به گزارش اداره‌ي کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فكري، جعفر عبدي، مدیر نظارت بر چاپ و توزیع کانون پرورش فكري گفت: «کتاب‌های عرضه‌شده در این دو اتوبوس با تخفیف ویژه عرضه خواهند شد.»

او هم‌چنین از ادامه‌ي فعالیت این اتوبوس‌ها تا روزهاي مبارک دهه‌ي فجر و برپایی بیش از دوهزار نمایشگاه عرضه‌ي کتاب در مدارس سراسر کشور خبر داد.

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع کانون پرورش فكري گفت: «در حال‌حاضر 146 فروشگاه کانونی و غیرکانونی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 60 فروشگاه‌‌ در سال 1394 و 21 فروشگاه کانونی هم شش ماه اول سال 1395 به بهره‌برداری رسیده‌اند که با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده این رقم به 150 خواهد رسيد. در مجموع 14 نمایندگی و 46 عاملیت نیز به این مجموعه اضافه شده است.»

او گفت: «عرضه‌ي محصولات فرهنگی کانون پرورش فكري در نمایشگاه‌هایی مانند نوشت‌افزار، هفته‌ی ملی کودک، هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی و دهه‌ی مبارك فجر، جزء سیاست‌های سال 1395 كانون برای معرفی محصولات خود در مجامع عمومی است و حضور مؤثر در سازمان‌ها، مؤسسه‌های دولتی و غیردولتی نیز می‌تواند تعداد مخاطبان محصولات کانون را افزایش دهد.»