همشهری آنلاین: سومین دوره مسابقات آفرود قهرمانی کشور، «یادواره شهدای مدافع حرم» با اعلام نفرات برتر در کلاس‌های مختلف در کرمانشاه به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این دوره از رقابت‌ها که به نام «یادواره شهدای مدافع حرم» در پیست آفرود دهکده المپیک کرمانشاه با شرکت ۷۰ اتومبیلران از ۲۰ استان کشور در حضور مسئولین استانی و استقبال تماشاگران علاقه‌مند به رشته اتومبیل‌های دودیفرانسیل برگزار شد، در نهایت با شناخت نفرات برتر به پایان رسید و نتایج زیر در کلاس‌های بانوان و آقایان به دست آمد:

در کلاس بانوان، زاهده اسکندرلو از استان البرز در جایگاه اول قرار گرفت، مهناز موسوی از کرمان دوم شد و الهه کریمی از همدان رده سوم را از آن خود کرد.

در کلاس اول آقایان، حسین بیات و علی سلیمی از استان زنجان عناوین اول و دوم را به دست آوردند و مسعود مرادی و اشکان زارع رفیع از قزوین نیز به طور مشترک سوم شدند.

در کلاس دوم رقابت‌ها، حامد سلیمی از تهران، مرتضی نوری‌الاصل از کرمانشاه و قاسم وکیلی از قزوین نفرات اول تا سوم این کلاس بودند.

در کلاس سوم، صابر خسروی از کرمانشاه و شیرزاد خضری از قزوین به صورت مشترک، نفرات اول شدند و محمود رضایی از قزوین و واحد محمدزاده از آذربایجان غربی نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

و در کلاس چهارم، پوریا حسینی از تهران، سمیع‌الدین شجاعی‌مهر از همدان و علی زارع از البرز به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

دور بعدی رقابت‌های قهرمانی کشور دودیفرانسیل (آفرود) سوم دی ماه در استان کرمان برگزار می‌شود.