همشهری آنلاین: هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به پایان رسید و گیتی‌پسند اصفهان به عنوان قهرمانی نیم فصل رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در دیدارهای برگزار شده، تیم صدرنشین گیتی‌پسند که هفته پر سر و صدایی را پشت ‌سر گذاشت موفق شد تیم یاسین‌ پیشروي قم را در خانه‌اش با حساب ۶ بر ۲ شکست دهد و جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی را تثبیت کند.

در تهران تیم تاسیسات دریایی در جدالی نزدیک توانست میهمانش، شهروند ساری را با شکست بدرقه کند. شاگردان شمسایی توانستند شهروند را ۲ بر یک شکست دهند تا به نیم ‌فصل دوم امیدوار باشند.

در بندرعباس تیم آذرخش در حالی که بازی خوبی مقابل دبیری تبریز انجام داد، اما اسیر تجربه میهمانش شد و در پایان بازی را ۴ بر ۳ به دبیری واگذار کرد. با این نتیجه آذرخش به قعر جدول سقوط کرد.

ملی‌ حفاری خوزستان که ۳ بازیکن تاثیرگذارش را به علت محرومیت در اختیار نداشت، موفق شد میهمان خود، مقاومت البرز را ۶ بر یک درهم بکوبد تا در پایان نیم‌ فصل در رتبه سوم قرار بگیرد.

دانشگاه ‌آزاد در ادامه روند ناکامی‌های خود مقابل تیم قعرجدولی طرح و توسعه الوند هم شکست خورد تا کار برای حسین شمس بیش از پیش دشوار شود. دانشگاه‌ آزاد در حالی که یک بر صفر از میهانش پیش بود، در پایان ۴ بر ۲ بازی را به طرح و توسعه واگذار کرد تا به قعر جدول نزدیک‌تر شود.

در مشهد هم تیم فرش‌آرا میزبان شهرداری ساوه بود. درحالی که نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر مشهدی‌ها خاتمه یافته بود، اما در نیمه دوم شاگردان محسن حسن‌زاده بهتر ظاهر شدند و توانستند با زدن دو گل به تیم فرش‌آرا، ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنند.

تیم مس سونگون نيز اين هفته میهمانش ارژن شیراز را با حساب ۲ بر یک شکست داد.

بدین ترتیب نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال به پایان رسید و نیم فصل دوم  از دوم دی ‌ماه آغاز می‌شود.