رئیس ستاد محیط‌ زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: با همدلی و همکاری مشترک مسئولان و مردم می‌توان به جامعه دوستدار محیط‌زیست دست یافت.

محمدمهدي گلمكاني با بيان اينكه اكران تبليغات فرهنگي محيط‌زيست شهري كاري بسيار ارزشمند است، گفت: اين اكران مبتني بر نيازهاي واقعي جامعه برگزار شده است. مباحث اكران شده در اين كمپين در قالب موضوع شهر تازه شامل تنوع زيستي، انرژي پاك وآب سالم، زمين پاك و هواي پاك است.

به گفته وي تلاش دوستداران محيط‌زيست در اين كمپين مردمي، ارتقاي سطح دانش و آگاهي مردم درخصوص مباحث مختلف محيط‌زيست و همچنين افزايش سطح مطالبه‌گري آنهاست.

گلمكاني ادامه داد: متأسفانه در اين بين برخي با اغراض مختلف سياسي و با زدن عينك بدبيني و توهم اين صحنه زيبا را نازيبا جلوه داده و سعي در تسري آن به آحاد جامعه دارند. وي در ادامه با تأكيد بر اينكه بايد به محيط‌زيست شهري نگاه جديدي داشته باشيم، گفت: حق متوجه مردم است و تكليف متوجه دولت، و بدون ترديد حركت همزمان و متقابل هردو مي‌تواند مشكلات محيط‌زيستي جامعه را حل كند. گلمكاني افزود: پس در اين قضيه بايد با همدلي و همكاري مشترك مسئولان و مردم بتوانيم به جامعه‌اي دوستدار محيط‌زيست نائل شويم.