همشهری آنلاین: مسابقات قهرمانی تیراندازی آسیا با قهرمانی تیم چین با کسب ۳۴ مدال به اتمام رسید. تیم‌های هند و ایران با ۱۵ و ۱۱ مدال دوم و سوم شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در ادامه سومین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در رشته تپانچه بادی مردان نوجوان، تيم کشورمان با ترکیب جمال موسوی، محمد تاجدینی و علی سیاوشی بعد از چین به مدال نقره دست یافت و تیم قزاقستان به مدال برنز رسید.

در بخش تپانچه بادی مردان جوان هم تیم ایران با ترکیب مهدی تندری، علیرضا میرزایی و عرفان صلواتی توانست بعد از هند و تایوان به جایگاه سوم آسیا تکیه زند.

اما با برگزاری فینال این رشته و راه‌یابی علیرضا میرزایی، در نهایت با قرار گرفتن جایگاه چهارم آسیا به کار خود پایان داد. در این بخش نمایندگان کشورهای، چین به مدال طلا و هند به مدال نقره و برنز دست یافتند.

در رشته تپانچه بانوان نوجوان تیم کشورمان با ترکیب هانیه رستمیان، سیده شیرین مرتضوی و لعیا محمدی با قرار گرفتن در جایگاه سوم صاحب مدال برنز شد. در این رشته هند و چین صاحبان مدال های طلا و نقره شدند.

در رشته تپانچه بانوان جوان هم در بخش تیمی، ایران به مدال برنز رسيد. در این بخش تیم هند به مدال طلا و چین به مدال نقره دست یافتند.

در فینال تپانچه بادی بانوان جوان هم صادقی هم‌پای تیرانداز چینی شلیک می‌کرد که در نهایت به مدال نقره رسید و حریفش صاحب مدال طلا شد. نماینده کشور هند نیز به مقام سوم دست یافت، ضمن این که آمیتیس جعفری نیز در جایگاه پنجم به کار خود پایان داد.

در رشته تپانچه بادی بانوان بزرگسال تیم کشورمان با ترکیب بهناز غلامی، گلنوش سبقت‌الهی و الهام هریجانی پس گذراندن مرحله مقدماتی به فینال راه یافت. در این رشته در بخش تیمی، چین به مقام قهرمانی و ایران با کسب مدال نقره به نایب قهرمانی رسید. تیم مالزی نیز به مقام برنز این رقابت‌ها دست یافت.

در پايان مسابقات قهرماني آسيا تيم چين با كسب 34 مدال (16 طلا، 10 نقره و 8 برنز) به مقام قهرماني دست يافت، هند و ايران نيز به ترتيب با 15 (6 طلا، 5 نقره و 4 برنز) و 11 مدال (2 طلا، 4 نقره و 5 برنز) دوم و سوم شدند.