همشهری آنلاین: هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر مردان با برگزاری چهار مسابقه و برد تیم‌های شهرداری کاشان، شهرداری اراک،‌ شهرداری تبریز و پتروشیمی بندر امام به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در سالن تختی شهر گرگان تیم‌های شهرداری این شهر و پتروشیمی بندر امام به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پتروشیمی بندر امام موفق شد با حساب 85 بر 81 به برتری رسیده و همچنان صدرنشین باقی بماند.

در بازی دیگر که در سالن امام خمینی (ره) شهر اراک برگزار شد، تیم‌های شهرداری این شهر و دانشگاه آزاد اسلامی مقابل هم صف‌آرایی نمودند که دانشگاه آزاد اسلامی این بازی را با حساب 78 بر 67 به حریف خود واگذار کرد.

همچنین تیم‌های پالایش نفت آبادان و شهرداری کاشان در سالن 17 شهریور آبادان رویاروی هم قرار گرفتند که شاگردان حماد سامری در تيم میزبان در پایان یک بازی نزدیک مقابل شاگردان باانگیزه مجید صالحی با حساب 84 بر 82 شکست خورد.

در دیگر بازی هم که زودتر از دیدارهای دیگر انجام شد، تیم‌های شهرداری تبریز ونیروی زمینی تهران به دیدار هم رفتند که شهرداری تبریز موفق به برد67 بر 60 شد.

آخرین بازی این هفته هم بین تیم‌های شمیدر تهران و لوله آ اس راس ساعت 18:05 در تالار بسکتبال آزادی تهران انجام شد كه تيم شيميدر موفق به شكست 93 بر 63 تيم شيرازي شد.

نتایج هفته هفتم به شرح زیر است:

 

پالایش نفت آبادان 82   شهرداری کاشان 84

شهرداری اراک 78      دانشگاه آزاد اسلامی 67

شهرداری گرگان 81    پتروشیمی بندر امام 85

شهرداری تبریز 67     نیروی زمینی تهران 60

شيميدر   93            آ اس شيراز 63