پلیس در جست‌وجوی قاتلان نقابداری است که در سعادت‌آباد با شلیک ۲ گلوله، ‌مرد جوانی را به قتل رسانده و گریخته‌اند.

ساعت21:30 دوشنبه راننده‌هاي خودروهاي عبوري در خيابان بخشايش سعادت‌آباد صداي تيراندازي شنيدند. آنها در آن‌طرف خيابان و كنار يك خودروي رانا مرد جواني را ديدند كه نقش زمين شده بود و آثار خون روي صورت و سرش ديده مي‌شد. شاهدان به كمك او شتافتند و مردجوان را به بيمارستان عرفان كه در نزديكي محل حادثه بود، رساندند.

مرد جوان اما به‌دليل شدت خونريزي جانش را از دست داده بود و گزارش مرگ اسرارآميز وي به مأموران كلانتري شهرك غرب و قاضي مرادي كشيك جنايي اعلام شد. طولي نكشيد كه قاضي جنايي به همراه تيم تجسس در محل حادثه حاضر شدند. آنطور كه مشخص بود قرباني مرد 34ساله‌اي بود كه آن شب در حال گرفتن پنچري لاستيك خودروي راناي خود هدف 2شليك گلوله قرار گرفته. هيچ‌كس شاهد تيراندازي نبود اما در بررسي‌ها مشخص شد يكي از ساختمان‌ها در نزديكي محل حادثه مجهز به دوربين مداربسته است كه با دستور قاضي، تصاوير آن مورد بازبيني قرار گرفت.

دوربين‌ها نشان مي‌دادند كه قرباني پس از توقف كنارخيابان، از ماشين پياده شده و در حال پنچرگيري لاستيك بود كه ناگهان خودروي پرايدي در يك قدمي او توقف كرد. به جز راننده كه صورتش را پوشانده بود، مردي ديگر در صندلي جلو نشسته بود كه از ماشين پياده شد. او كه نقاب به چهره داشت، اسلحه كمري را به سمت مرد جوان نشانه گرفت و 2گلوله شليك كرد. پس از آن سوار ماشين شد و هردو گريختند.

در مرحله بعد كارآگاهان با شناسايي خانواده قرباني به تحقيق از آنها پرداختند كه مشخص شد مرد جوان در يك دارالترجمه حوالي ميدان فردوسي كار مي‌كرده و شب حادثه در راه بازگشت به خانه‌اش در شهرك غرب بود كه قرباني نقشه قاتلان نقابدار شده است. از سوي ديگر با توجه به اينكه قاتلان بسيار حرفه‌اي نقشه جنايت را اجرا كرده بودند، اين فرضيه قوت يافت كه پنچركردن لاستيك خودروي مقتول هم جزئي از نقشه آنها بوده است تا سر فرصت و در جايي خلوت دست به جنايت بزنند. به گزارش همشهري، هم‌اكنون گروهي از كارآگاهان اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي با دستور قاضي جنايي، تلاش خود را براي شناسايي قاتلان نقابدار و رازگشايي از اين قتل مسلحانه آغاز كرده‌اند.