و به نوعی شاگرد خلیفه و پیشکسوت شجریان به شمار میرود و به توصیه او از میانههای دهه شصت به آموزش آواز و ردیف آوازی به علاقهمندان موسیقی آوازی پرداخته است.
تمرکز عمده کرامتی ردیفدان، مدرس و خواننده آواز و نقاش، بر تدریس آواز است اما از میانههای دهه ۶۰ و با آلبوم صبحگاهی حسین علیزاده اجرای آواز را نیز تجربه کرد.
بعدها او ضمن همکاری با حسین علیزاده در همخوانی آلبوم راز نو آثاری دیگر نیز با آهنگسازانی چون ارشد تهماسبی(دل دار)، محمدرضا فیاض (آلبوم گر چهره بنماید) و محمدباقر زینالی(عاشقم من) و پیمان خازنی و ... به بازار موسیقی عرضه کرد.
اما تمرکز اصلی کرامتی بر انتشار آلبومهایی است که به نوعی فضای آموزشی و ردیفی بر آنها غالب است که مهمترین آن بازخوانی ۱۸۶ تصنیف عبدالله خان دوامی است که از سوی انتشارات ماهور به بازار موسیقی عرضه شد.
او همچنین برخی تصانیف دوره مشروطیت و ردیف عبدالله خان دوامی را نیز بازخوانی و منتشر کرده است.
کرامتی به دلیل علاقهمندی و پیگیری رشته نقاشی و از سوی دیگر آشنایی جدی با زبان انگلیسی از جمله مترجمان تخصصی متون هنرهای تجسمی است و در کارنامه کاری او بیش از ۲۰ کتاب به چشم میخورد که از جمله مهمترین آنها فرهنگ اصطلاحات هنرهای تجسمی است.