همشهری آنلاین: دیدار ذوب‌آهن و تراکتورسازی در چارچوب جام حذفی از آن جهت جذاب است که هر دو تیم به لحاظ فنی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند و می‌توان انتظار یک بازی جذاب را از آنها داشت.

به گزارش ایسنا، در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران دو تیم ذوب‌آهن و تراکتورسازی به مصاف یکدیگر می‌روند. دو تیم این روزها در لیگ برتر فوتبال ایران هم روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند و با ارائه فوتبال تهاجمی و جذاب، از تیم‌های با ثبات و موفق فصل جاری محسوب می‌شوند.

تیم فوتبال تراکتورسازی با هدایت قلعه‌نویی امیدوار است با پیروزی در این بازی به فینال راه یابد و در عین مدعی بودن در لیگ برتر، به جام حذفی هم نگاهی دارد تا شاید بتواند دوگانه جام حذفی و لیگ برتر را با هم بدست آورد. از آن سوی شاگردان حسینی در وضعیت فنی خوبی به سر می‌برند و بدشان نمی‌آید از عنوان قهرمانی خود در جام حذفی که سال گذشته برابر استقلال بدست آوردند، دفاع کنند.

دیدار ذوب‌آهن و تراکتورسازی قطعا به لحاظ فنی تماشایی خواهد بود، هرچند که تراکتورسازی بدون ادینیو و سروش رفیعی در این میدان بازی خواهد کرد.

ذوب آهن برای رسید به این مرحله ابتدا شهرداری بوشهر را به سختی و در ضربات پنالتی شکست داد و در ادامه اکسین البرز را با یک گل شکست داد. این تیم سپس با حساب سه بر دو از سد ماشین سازی گذشت و در نهایت با حساب دو بر صفر تیم گسترش فولاد تبریز را شکست داد و پای به این مرحله گذاشت. اما تیم تراکتورسازی ابتدا دو بر صفر فولاد یاسوج را برد و در ادامه با یک گل ملوان را شکست داد. این تیم در نهایت با شکست دو بر صفر برق جدید شیراز و سپس پیروزی سه بر یک برابر نفت و گاز گچساران به این مرحله راه یافت.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و تراکتورسازی ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه يازدهم برگزار می‌شود.