همشهری آنلاین: رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه مشکل سوییچ پراید‌های سال ۸۵ به بعد حل شده است و سرقتهای آن کاهش داشته است گفت: از نظر ما پراید زیر مدل ۸۵ امنیت ندارد.

به گزارش  فارس، سردا محمدرضا مقیمی در حاشیه هماش تخصصی معاونین و روسای ادارات مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان های سراسر کشور افزود: از سال 85 به بعد در مورد پراید در مورد سوییچ پراید سرقت کاهش یافت.

وی ادامه داد: از نظر ما پراید زیر مدل 85 امنیت ندارند، موانع و نواقص خوردوها را به مراجع می گویم و قوه قضائیه در این زمنیه با ما همکاری کرده در مورد امنیت و ارتقای امینت خودرو کار شایسته ای انجام شود تا شاهد کاهش سرقت خوردو باشیم.

مقیمی اضافه کرد: در سال های گذشته شیب تند سرقت را داشتیم اما کاهش یافت و امروز در سرقت های مهم منزل طلافروشی خودرو و موتورسیکلت و قطعات خورو و پلاک خودرو و کیف قاپی کاهش داشته و در تمام سرقت‌ها بالغ بر چهار و نیم درصد کاهش داشتیم.

وی افزود: در سرقت های خرد با برنامه ریزی موفق عمل کرده و بالغ بر 4درصد کاهش داشته سات و در تمام وقوعات کاهش داشتیم سرقت موتور با سال گذشته فرقی نداشته و سرقت قطعات خودرو با وجود کاهش و افزایش کشفیات قانع نیستیم.

مقیمی گفت: پایان امسال در بهمن، اسفند مراکز تجاری و اقتصادی فعالتر و حضور مردم افزایش می یابد در این مورد مراکز را قانع کردیم تا از پلیس افتخاری استفاده کنند تا وقوعات کاهش یابد.