اقبال شاكري پس از اين ديدار گفت: با توجه به 1200 تا 1400دستگاه خودروي جديدي كه هر روز وارد تهران ميشوند، اگر دهها برابر پل صدر هم بزرگراه بسازيم، جوابگو نخواهد بود. وي در ادامه تأكيد كرد: ترافيك و آلودگي هوا، 2معضل بزرگ اين كلانشهر است و هر اقدامي كه در راستاي توسعه حملونقل عمومي انجام شود، كم است.
شاكريتصريح كرد: كارهاي ارزندهاي براي هوشمندسازي مديريت ترافيك تهران انجام شده كه انصافا از اين تلاشها بايد تقدير و تشكر شود. معاون شهردار تهران نيز در اين جلسه از مركز كنترل ترافيك پايتخت بهعنوان مركزي شبانهروزي كه هر 365روز سال، فعال و مشغول بهكار است، نام برد و گفت:
مركز كنترل ترافيك بهعنوان ديدهبان شهر و معابر شهري تهران، نقش برج مراقبت فرودگاههاي بزرگ جهان را براي اين كلانشهر ايفا ميكند و از اين رو، از اهميت استراتژيكي برخوردار است. مازيار حسيني با بيان اينكه تهران در مسير تبديل شدن به شهري هوشمند در حركت است، تصريح كرد: در اين راستا، 100درصد بزرگراههاي شهري و 80درصد معابر شرياني شهر تحت پوشش دوربينهاي نظارت تصويري قرار ميگيرند، ضمن اينكه نسبت به نصب تجهيزات جديد نظارتي ازجمله دوربينهاي ثبت تخلف حركات مارپيچ در 3بزرگراه آزادگان، شهيد همت و نيايش نيز اقدام خواهد شد.