قائم‌مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد: تمامی ستادهای برف‌روبی در سطح مناطق با کاهش دما و برودت هوا از شب گذشته در آمادگی به سر می‌بر‌ند و نیروها و معاونت‌های خدمات شهری در مناطق شمالی شهر تهران در آماده‌باش هستند.

منصور باقرصاد اظهار كرد: بارش برف از ساعت 5صبح روز سه‌شنبه پنجم بهمن‌ماه آغاز شده و بيشترين بارش برف در مناطق غرب و شمال غربي تهران گزارش شد. قائم‌مقام معاونت خدمات شهري شهرداري تهران با بيان اينكه بيشترين بارش برف از مناطق 22، 21، 5، 2 و يك گزارش شده است، خاطرنشان كرد:

همانطور كه تا پيش از اين اعلام شده است از نيمه دوم سال در تمامي مناطق شهرداري تهران آمادگي كامل در سايت‌هاي برف روبي با تأمين تجهيزات وجود داشته و همه امكانات ازجمله خودروها در سطح مناطق و سايت‌هاي برف‌روبي به‌صورت ويژه به موضوع برف‌روبي اختصاص پيدا كرده ‌است و در هيچ عمليات ديگري به‌كارگرفته نمي‌شود. وي افزود: همچنين در همه سايت‌ها و حاشيه بزرگراه‌ها، پل‌ها، رمپ و لوپ‌ها سايت‌هاي شن مخصوص تعبيه شده است تا نيروهاي خدمات شهري بتوانند براي جلوگيري از يخ زدگي مسيرها مورد استفاده قرار دهند.

قائم‌مقام معاونت خدمات شهري شهرداري تهران خاطرنشان كرد: در روزهاي جاري نيروهاي ستادهاي برف‌روبي در برخي بزرگراه‌ها كه برودت هوا منجر به يخ‌زدگي معابر شده بود، از شن مخصوص و محلول‌هاي ضد‌يخ استفاده كرده و عوامل اجرايي آمادگي خود را حفظ مي‌كنند. باقرصاد افزود: ‌از شهروندان تقاضا داريم از خودروي تك‌سرنشين در روزهاي برفي استفاده نكنند و با توجه به‌احتمال كاهش دما به صفر درجه و بروز يخ‌زدگي، خودروي خود را به تجهيزات زمستاني مجهز كنند.