همشهری آنلاین: تیم آکروبات‌ استان سمنان توانست مقام نخست رقابت‌های قهرمانی کشور زیر ۱۵ سال آکروژیم را به دست آورد. تیم آذربایجان شرقی هم در بخش جوانان به مقام قهرمانی کشور دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژيمناستيك، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۱۱ تیم از استان‌های سراسر کشور به میزبانی سمنان برگزار شد، تیم‌های سمنان، اصفهان و یزد در مجموع تیمی توانستند با کسب امتیازات ۸۸/۱ ، ۸۷/۸ و ۸۶/۹ به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم بایستند.

در بخش مجموع دو نفره و چهار نفره نتایج ذیل به دست آمد:

  • مجموع ۲ نفره

۱ - استان سمنان، ۴۵/۸
۲- استان اصفهان، ۴۳/۷
۳- استان یزد، ۴۳

  • مجموع ۴ نفره

۱- استان اصفهان، ۴۴/۱
۲- استان یزد، ۴۳/۹
۳- استان مازندران، ۴۲/۴

همچنين تیم آکروبات‌ استان آذربایجان غربی توانست با کسب مجموع امتیاز ۱۲۴/۸ مقام نخست رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور را به دست آورد.

در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۵ تیم از استان‌های سمنان، یزد، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و فارس به میزبانی سمنان برگزار شد، تیم‌های آذربایجان غربی، فارس و یزد در مجموع تیمی توانستند با کسب امتیازات ۱۲۴/۸ ، ۱۲۰/۸ و ۱۰۳/۷ به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار بگیرند. استان‌های سمنان و آذربایجان شرقی هم چهارم و پنجم شدند.

در بخش مجموع دو نفره و چهار نفره نتایج ذیل به دست آمد:

  • مجموع ۲ نفره

۱ - استان آذربایجان غربی، ۶۷/۲
۲- استان فارس، ۶۰
۳- استان سمنان، ۵۲/۹

  • مجموع ۴ نفره

۱- استان فارس، ۶۰/۸
۲- استان یزد، ۶۰/۱
۳- استان آذربایجان غربی، ۵۷/۶

این دوره از مسابقات به میزبانی استان سمنان و در دو گروه سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال از تاریخ ۷ لغایت ۸ بهمن ماه سال ۹۵ برگزار شد.