تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴

برف و سرما در روزهای گذشته میهمان مناطق مختلفی از کشور شد. راه‌های بسیاری را بست و حتی در جاده فیروزکوه قربانی گرفت. تهران نیز در روزهای گذشته برفی بود.

بنابراين در روزهاي برفي پايتخت بيش از 1280دستگاه خودرو و بيش از 3هزار نيرو براي انجام عمليات برف‌روبي در آماده‌باش كامل به سر مي‌بردند. قائم‌مقام معاونت خدمات شهري شهرداري تهران از آمادگي كامل نيروها و تجهيزات شهرداري تهران در هنگام بارش نزولات آسماني خبر داد و گفت: بيش از 1280دستگاه خودرو و نزديك به 3000 نيرو براي عمليات برف‌روبي در آماده‌باش كامل بودند.

منصور باقرصاد با اعلام اين مطلب در تشريح عمليات برف‌روبي در تهران گفت: خوشبختانه از اوايل روز پنجشنبه شاهد نزول رحمت الهي در شهر بوديم و در اين راستا به‌دليل آمادگي كامل همه مناطق22گانه خصوصا مناطق شمالي تهران عمليات برف‌روبي توسط نيروها، امكانات و تجهيزات لازم به خوبي صورت گرفت.

باقرصاد در ادامه افزود: بيش از 1280دستگاه خودرو و نزديك به 3000 نيروي خدمات شهر، فضاي سبز و رفت و روب براي عمليات برف‌روبي در آماده‌باش كامل بودند. وي با اعلام اينكه علاوه بر اين بيش از 158ايستگاه پشتيبان در سطح شهر تهران فعاليت مي‌كنند، گفت: انجام عمليات برف روبي با ماشين آلات تخصصي برف‌روبي، شن‌پاش و محلول‌پاش و بيش از 6000مخزن شن و نمك در شهر تهران صورت گرفته است. باقرصاد خاطرنشان كرد: اكنون مناطق 22گانه به پاكسازي معابر درجه 2 و 3 مي‌پردازند، تا در اين راستا نيز مشكلي براي تردد شهروندان وجود نداشته باشد.