همشهری آنلاین: تیم چوگان نیروی زمینی (بنانیه) گوی سبقت را از تیم چوگان فرح‌آباد (دوشان تپه) ربود و قهرمان جام فجر شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون چوگان، هشتمین دوره رقابت های چوگان گرامیداشت جام فجر و همچنین پاسداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان ساختمان پلاسکو طی روزهاي ۲۰ و ۲۱ بهمن در میدان مانژی باشگاه قصر فیروزه تهران در هندیکپ منهای سه تا صفر برگزار شد و تیم چوگان نیروی زمینی ارتش الف به مقام قهرماني رسيد.

دور مقدماتی این پيكارها با شرکت شش تیم از باشگاه‌های تهران در دو گروه و هر بازی در دو چوکه و در میدان مانژی قصرفیروزه برگزار شد و پس از ۶ بازی مهیج، چهار تیم به دیدارهای نیمه نهایی و پایانی راه یافتند.

دیدار رده‌بندی با نتیجه ۶/۵ بر ۶ به نفع نیروی زمین ارتش (ب) و فینال با نتیجه ١۵بر۴ با پیروزی نیروی زمین ارتش الف به پایان رسید.

بدین تربیت تیم‌های چوگان نیروی زمینی (الف) بنانیه / چوگان باشگاه فرح‌آباد (دوشان تپه) و چوگان نیروی زمینی (ب) عناوین اول تا سوم را کسب کردند و تیم چوگان باشگاه شهدا چهارم شد.

يادآور مي‌شود دیدارهای رده‌بندی و فینال هر بازی در چهار چوکه بر گزار شد و قضاوت بازی‌ها به عهده داور سوار، امیر علی عبیدی و محمد رضا بهبدی بود.

در پایان طی مراسمي ویژه و با حضور تعدادی از آتش‌نشانان ایستگاه ۶۰ اتوبان اسبدوانی یاد و خاطر شهید حسین حسین‌زاده را با اهداء شاخه های گل پاس داشتند.