همشهری آنلاین: تیم‌های شهرداری ارومیه و سایپای تهران با پیروزی در سومین دیدار مرحله نخست پلی‌آف، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ را به دست آوردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار سوم مرحله نخست پلی‌آف والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه (1 اسفند) با دو دیدار در شهرهای ارومیه و تهران پیگیری شد.

تیم شهرداری ارومیه در سالن غدیر این شهر میزبان کاله مازندران بود و به رغم شکست در ست‌های اول و دوم، در نهایت این مسابقه را سه بر دو به سود خود به پایان رساند.

شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران در ست‌های اول و دوم 25 بر 22 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 23 و 15 بر 10 مغلوب میزبان خود شدند تا تیم شهرداری ارومیه با کسب دومین برد مرحله نخست پلی‌آف، مجوز حضور در جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی را به دست آورد.

در همين مرحله تیم‌های سایپاي تهران و صالحین ورامین از ساعت 16 در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه سه بر دو به سود نارنجی‌پوشان سایپا به پایان رسید.

شاگردان مسعود آرمات در سایپا در ست‌های دوم و سوم 25 بر 16 و 25 بر 18 مغلوب میهمان خود شدند، اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 15 بر 13 به پیروزی رسیدند تا به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر و جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود کنند.

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه (4 اسفند) پیگیری می‌شود كه تیم پیکان تهران به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود و تیم بانک سرمایه با سایپا بازی مي‌كند.