همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت رجا از آمادگی ۸۶۰ واگن برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: از یک میلیون صندلی پیش‌بینی شده برای سفرهای نوروزی در رجا، تاکنون بلیط ۲۳۰هزار صندلی پیش‌فروش شده است.

به گزارش مهر، محمد رجبی در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران ادامه داد: سفرهای نوروز ۹۶ را با ۳۰ واگن نو و نوسازی شده آغاز می‌کنیم که ۱۲ واگن آن نو بوده و توسط شرکتهای داخلی تولید شده‌اند.

رجبی اظهار داشت: شرکت رجا سهم حدود ۲ درصدی در جابه جایی مسافر به عهده دارد که برنامه براین است که در ۱۰ سال آینده این سهم به ۵ درصد برسد.

به گفته مدیرعامل شرکت رجا، حدود ۱ میلیون صندلی برای سفرهای رفت و برگشت مسافران نوروزی درنظر گرفته شده است که تاکنون بلیت حدود ۲۲۰ تا ۲۳۰ هزار صندلی فروخته شده است و امید می‌رود که طی دوسه هفته آینده این رقم افزایش یابد.

رجبی بیان کرد: روزانه ۱۳۵ رام قطار در ۲۱ روز پیک سفرهای نوروزی در مسیرهای مختلف جابه جا می‌شوند که در کل ایام نوروز به ۲۸۰۰ رام قطار می‌رسد.

وی تصریح کرد: در سالجاری به دلیل خروج ۳۰۰ واگن از ناوگان ریلی شاهد کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی در ظرفیت صندلی‌ها نسبت به سال گذشته هستیم.