همشهری آنلاین: ملی‌پوشان کشورمان در سومین بازی خود از سری رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا (انتخابی جام جهانی باهاما) چین را شکست دادند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ملی‌پوشان فوتبال ساحلی کشورمان در سومین بازی خود از سری رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا از ساعت 11:30 صبح روز سه‌شنبه (17 اسفند) به مصاف تیم ملی چین رفتند و در نهایت با نتیجه 10 بر 0 پیروز مسابقه شدند.

در این دیدار محمدعلی مختاری (3 گل)، فرید بلوکباشی (2 گل)، پیمان حسینی، مسلم مسیگر، سیدعلی ناظم، محمد مرادی و امیرحسین اکبری برای ایران گلزنی کردند.

در دیگر بازی‌های روز چهارم تیم‌های قطر و امارت به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 8 بر 1 به سود امارات به پایان رسید. در دومین بازی تیم ملی عراق 2 بر 11 مغلوب ژاپن شد. سومین دیدار نیز بین تیم‌های لبنان و تایلند با پیروزی 6 بر 1 لبنانی‌ها خاتمه یافت و بحرینی‌ها در چهارمین بازی اين روز با نتیجه 6 بر 4 افغانستان را شکست دادند.

به این ترتیب تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با 9 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به بحرین در مکان نخست گروه یک قرار دارد. بحرین با 9 امتیاز در مکان دوم و افغانستان با 6 امتیاز در مکان سوم جدول گروه یک قرار گرفته است. ضمن این که تیم‌های ملی مالزی و چین در رده‌های چهارم و پنجم ايستاده‌اند.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در آخرین بازی خود در مرحله گروهی و برای تعیین صدرنشینی گروه از ساعت 11:30 چهارشنبه به مصاف تیم ملی بحرین خواهد رفت.

لازم به توضیح است، محمدعلی مختاری از سوی مسئولین برگزاری مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین اعلام شد.