همشهری آنلاین: رئیس مجلس با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب برای اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: اقدامات خوبی قوه مجریه در این زمینه انجام داده است و به زودی گزارشی در زمینه اقتصاد مقاومتی در مجلس ارائه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی  پس از ورود به شهر سمنان که با قطار انجام شد و به منظور افتتاح سالن جدید ایستگاه این شهر صورت گرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیقی شد که برای حضور در یادواره شهدا و جلسه شورای اداری و همچنین بررسی مشکلات این استان سفری به سمنان داشته باشیم و پس اقدامات مجلس طی روزهای گذشته درباره تصویب لایحه برنامه ششم و بودجه فرصتی به وجود آمد تا بتوانیم مشکلات سمنان را بررسی کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس قانون باید 30 درصد بودجه سالیانه به استان‌ها تعلق گیرد و تلاش می‌کنیم که آن را محقق کنیم.

لاریجانی اظهار داشت: استان سمنان ظرفیت بالای معدنی و تولیدی دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: برای ایران امروز چیزی مهمتر از یک جهش اقتصادی نیست و باید همچنان اولویت کشور برای همه بخش‌های مختلف موضوع توسعه اقتصادی باشد و در روزهای آتی درباره اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصادی گزارشی ارائه خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی، در قوه مجریه اقدامات خوبی صورت گرفته و گام‌های خوبی برداشته شده که سال آینده باید آن را ادامه دهیم.