همشهری آنلاین: تیم‌های اصفهان و تهران عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان دختر را ازآن خود کردند.

به گزارش سايت فدراسيون كاراته، پيكارهاي قهرماني كشور (انتخابي تيم ملي) دختران در رده‌هاي سني نوجوانان و جوانان طي روزهاي پنجشنبه و جمعه 17 و 18 فروردين به ميزباني سالن پنجم مرداد اراك برگزار شد كه در پايان استان اصفهان در بخش نوجوانان قهرمان شد و تهران، کیش و مازندران عناوین بعدی را کسب کردند.

در رده سني جوانان هم، استان تهران با ۲ طلا و ۲ برنز قهرمان شد، مازندران با ۱ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و لرستان با ۱ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز بر سکوی سوم ایستاد.

نتايج به دست آمده در اين رقابت‌ها به شرح ذيل است:

  • رده سني نوجوانان


وزن ۴۷- کیلو گرم: تینا نصیری از تهران مقام نخست را به دست آورد، معصومه محسنیان از مازندران دوم شد، محنا پوراحمدیان از کرمان و الهه یخ‌کشی از مازندران عنوان مشترك سومي را كسب كردند.

وزن 54- کیلو گرم: سیده سوده خلیلی از کیش اول شد، محبوبه گرائلی از مازندران در مكان دوم ايستاد، هیلا ابراهیم‌پور از گیلان و مبینا طیاری از اصفهان سوم مشترك شدند.

وزن 54 + کیلوگرم: حدیثه طالبی از اصفهان مقام نخست را كسب كرد، مهسا رضائی از مازندران در مكان دوم قرار گرفت، ملیکا خسروی از فارس و مهدیه عباس‌زاده از مازندران سوم مشترك شدند.

  • رده سني جوانان

وزن ۴۸- کیلوگرم: بهناز بتوئی از تهران عنوان اول را به دست آورد، فاطمه نجار خطیر از مازندران دوم شد، آتوسا نیکخواه از تهران و لیلا برجعلی از قزوین سوم مشترك شدند.

وزن ۵۳- کیلوگرم: فاطمه خنکدار از مازندران مقام اول را كسب كرد، فاطمه سعادتی از لرستان بر سكوي دوم ايستاد، نسیم خیرالله‌پور از مازندران و رویا سلیم‌زاده از اصفهان سوم مشترك شدند.

وزن ۵۹- کیلوگرم: مهدیس دوستی‌زاده از لرستان بر سكوي اول قرار گرفت، نگین آلتونی از ایلام در مكان دوم ايستاد، مبینا حیدری از تهران و یاسمن فولادی از لرستان سوم مشترك شدند.

وزن ۵۹+ کیلوگرم: مینا یوسفی از تهران اول شد، زهرا یعقوبیان از مازندران در مكان دوم قرار گرفت، مائده بردبار از فارس و زهرا همت از فارس سوم مشترك شدند.