همشهری آنلاین: در پایان مسابقات کاراته قهرمانی کشور پسران در رده سنی نوجوانان که در قم برگزار شد، استان‌های آذربایجان غربی، مرکزی و مازندران بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در پايان اين مسابقات 2 روزه، آذربایجان با 2 مدال طلا سکوی قهرمانی را تصاحب کرد، مرکزی با 1 طلا، 1 نقره و 1 برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و مازندران با 1 طلا و 1 نقره عنوان سوم را به دست آورد.

همچنین قزوین با 1 طلا و 1 برنز چهارم شد و البرز، کرمان و تهران با 1 نقره، قم با 3 برنز و استان‌های اصفهان، سمنان، زنجان، گیلان و همدان با 1 برنز عناوین بعدی را کسب کردند.

در این پيكارها و در وزن 52- کیلوگرم که با حضور 200 کاراته‌کا انجام شد، محمد اله‌یاری از آذربایجان غربی اول شد، علیرضا حیدری از مرکزی عنوان دوم را به دست آوردمو عبی محمدی از زنجان و امیرحسین علیپور از گیلان به مقام سوم مشترک رسیدند.

در وزن 57- کیلوگرم، 77 کاراته‌کا به روی تاتامی رفتند که سینا قناعت از آذربایجان غربی قهرمان شد، محمدمهدی مهاجری از کرمان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و حسین خدری از قم و محمد شاهکوری از سمنان عنوان سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن 63- کیلوگرم در پایان جدال 65 کاراته‌کا، امیرحسین بیگدلی از قزوین صاحب نشان طلا شد، ابوالفضل میرزایی از مازندران نقره گرفت و مدال برنز مشترک به محمود نعمتی از قم و عرفان داودی از همدان رسید.

در وزن 70- کیلوگرم، کامران بصیری از مرکزی صاحب عنوان قهرمانی شد، علی خانی از تهران به مقام نایب قهرمانی دست یافت و حسین اسماعیلی از قزوین و امیرحسین گلبهار از قم به مقام سوم رسیدند. در این وزن 38 کاراته‌کا حضور داشتند.

و در وزن 70+ کیلوگرم بهروز محمدخانی از مازندران طلا گرفت، مدال نقره به احمدرضا کوده از البرز رسید و یوسف شاطرزاده از اصفهان به همراه هادی طاهری از مرکزی به مدال برنز مشترک دست یافتند. در این وزن 56 کاراته‌کا مبارزه کردند.