همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی می‌خواهند به لحاظ اقتصادی نیز به جایگاه توان دفاعی دست یابیم که به طور قطع این مساله ممکن است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین سلامی در همایش روحانیون شاغل در سپاه (میقات ۱۵) از روحانیون به عنوان نشانه‌های صادق هدایت پاسداران یاد کرد و گفت: علمای سپاه الگوهای بسیار ارزشمندی برای پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هندسه قدرت را در جهان تغییر داده و موازنه قدرت جهانی را دستخوش دگرگونی کرده است، گفت: بحمدالله امروز انقلاب اسلامی توانسته است در جغرافیایی وسیع امتداد یافته و جبهه‌های وسیعی را بر دشمن تحمیل و پیروزی‌های میدانی و ظرفیت‌های عظیمی را ایجاد کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران توانسته در منطقه‌ای که از آن به عنوان قلب جهان یاد می‌شود دارای سیطره جهانی گردد، اظهار داشت: هر قدرتی در جهان بخواهد خود را با ابعاد و مقیاس جهانی مقایسه کند باید بر این منطقه مسلط باشد اما از پیروزی انقلاب تا به امروز غروب سیطره و تسلط قدرت‌های بزرگ بر جهان اسلام بوده است.

سلامی با بیان اینکه تقابل دنیای استکبار با انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها ابعاد و مقیاس‌های جهانی داشته است، گفت: سالیان سال این تقابل در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی وجود داشته و همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: در طول تاریخ بشر نمی‌توان نظامی را یافت که طی دهه تحت فشار همه‌جانبه قدرت‌های مسلط در همه ابعاد بوده و تنها و بدون تکیه بر قدرت‌های مادی تا این حد شکوه و درخشش آفریده باشد و این نقطه روشن امید و اتکا به نصرت‌های الهی است.

او افزود: هنر رهبری الهی انقلاب اسلامی در این است که همچون سفینه نجات کشور و ملتی را از دل تمامی تهدیدات به ساحل امنیت و آرامش سوق دهند این همان شرح صدری است که خداوند متعال در اختیار کسانی که می‌خواهد آنها را هدایت کند قرار می‌دهد.

سلامی با بیان اینکه احیای مجد و عظمت اسلام توسط انقلاب اسلامی ایران صورت گرفت، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی عامل فرسایش و زوال قدرت آمریکا شده و آنها دیگر صاحب قدرت و اراده برتر جهانی نیستند.