تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

خبر > این‌روزها در باغ‌موزه‌‌ی نگارستان، نمایشگاه نقاشی‌های «سوسن قائم‌مقام» با موضوع «کودکان شاد و دوست‌داشتنی» در حال برگزاری است. سوسن قائم‌مقام با تلفیق نقاشی، مینیاتور و گرافیک کارهای بدیعی خلق کرده است.

او به خبرنگار هفته‌نامه‌ي دوچرخه درباره‌ي اين نمايشگاه مي‌گويد: «اين‌روزها كه به نمايشگاه‌هاي نقاشي مي‌رويم با موضوع‌هاي عبوس و بسيار غمگيني مواجه مي‌شويم. سعي من اين است كه با استفاده‌ از هنر نقاشي، مينياتور و گرافيك، كارهاي شادي را با موضوع كودكان خلق كنم و لحظه‌هاي آن‌ها را با لباس‌هاي انيميشن‌هاي معروف در فضاهاي شاد به‌تصوير بكشم تا بيننده‌ها با ديدن كارها شاد شوند.»

او ادامه مي‌دهد: «علاوه بر نمايشگاه، اين‌روزها در باغ‌موزه‌ي نگارستان كلاس‌هاي آموزش نقاشي هم براي كودكان و نوجوانان برگزار مي‌شود.»

سوسن قائم‌مقام، علاوه بر نقاشي و مينياتور، سال‌ها در حوزه‌ي گرافيك مطبوعات، روزنامه‌نگاري و عكاسي مطبوعات هم كار كرده است. او هم‌چنين نمايشگاه‌هاي مختلفي را در ايران و ديگر كشورها برگزار كرده است.

گفتني است اين نمايشگاه كه از اواخر اسفند 1395 برپا شده، قرار بود تا 31فروردين96 ادامه داشته باشد كه مهلت آن تمديد و تا اواسط ارديبهشت ‌ادامه خواهد داشت. باغ‌موزه‌ي نگارستان در ميدان بهارستان، خيابان دانش‌سرا، خيابان شريعتمدار رفيع واقع است. اين نمايشگاه هرروز غير از دوشنبه‌ها ميزبان علاقه‌مندان خواهد بود.