همشهری آنلاین: نماینده مردم بوشهر در مجلس جزئیاتی از جلسه نمایندگان با رئیس‌جمهور را تشریح کرد.

به گزارش تسنيم،‌حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست چهارشنبه- 20 اردیبهشت- اعضای فراکسیون متبوع خود با حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، گفت: در ابتدای این جلسه آقای محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس عرض خوشامدگویی به رئیس جمهور داشت.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در این نشست درباره عملکرد چهارساله دولت در حوزه اقتصاد و سیاست‌خارجی گزارشی اجمالی به نمایندگان ارائه کرد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس با تاکید براینکه در نشست صبح امروز آقای روحانی گزارشی از وضعیت و نحوه اجرایی شدن برجام به نمایندگان ارائه کرد، افزود: رئیس جمهور گزارشی درباره آثار و تبعات برجام که بر اقتصاد کشور به ویژه در حوزه نفت و پتروشیمی  به وکلای ملت ارائه کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه در این نشست آقای روحانی توضیحاتی درباره اوضاع منطقه، اروپا و آمریکا به نمایندگان ارائه کرد، اظهار داشت:  رئیس جمهور درباره وعده برخی از کاندیداها درباره افزایش یارانه‌ها مباحثی مطرح کرد.

خدری خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در این نشست اعلام کرد امیدواریم مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر روستا بالای 80 درصد باشد.