همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی از حامیان او خواست از بیان شعارهای ساختارشکنانه و تفرقه انگیز که موجب بروز تنش می‌شود به شدت جلوگیری کنند.

به گزارش ایرنا، حسین شریعتمداری در نامه‌ای به کلیه ستادهای استانی، کانون‌ها، کمیته‌ها و ستاد‌های اقشاری و ستادهای حزبی و مردمی حامی حسن روحانی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: همانطورکه در اطلاعیه‌های پیشین اعلام شده است کلیه حامیان دکتر روحانی نامزد دوره دوازدهم ریاست جمهوری اسلامی ایران و رئیس جمهورمستقر مکلفند کلیه موازین قانونی جمهوری اسلامی ایران را بیش از حامیان سایر کاندیداها مورد توجه و رعایت قرار دهند.

وی ادامه داد: برگزاری هرگونه مجلسی را حتماً در محیط‌های باز با هماهنگی و اخذ مجوز و در محیط‌های بسته در تجمعات مردمی با هماهنگی فرمانداری‌ها و نهادهای قانونی ذیربط انجام دهند و در کلیه جلسات شئون اسلامی و مقررات قانونی را مطمح نظر و عمل قرار دهند و از بیان کلیه شعارهای ساختارشکنانه و تفرقه انگیز که موجب بروز تنش می‌شود به شدت جلوگیری کنند.

رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی گفت: همچنین اجازه ندهند از فضای سالم رقابت انتخاباتی به نفع دشمنان نظام و اسلام کوچکترین بهره‌ای گرفته شود تا به امید خدا بلوغ سیاسی کشورمان را یکبار دیگر به رخ جهانیان بکشیم.