همشهری آنلاین: مدیرعامل بنیاد برکت از تلاش برای پوشش هرچه بیش‌تر روستاییان و مردم مناطق محروم کشور توسط شرکت بیمه‌ی برکت خبر داد و گفت: خدمت‌رسانی به محرومین و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم از اهداف اصلی تأسیس بنیاد برکت است.

دکتر عارف نوروزی که در همایش مدیران ستادی و استانی شرکت خدمات بیمه‌ی برکت سخن می‌گفت، ضمن ارایه‌ی گزارشی از عملکرد یک ساله گذشته، راهکارهایی در امور بیمه‌ای و درمان زوج‌های نابارور روستایی برای سال پیش رو پیشنهاد داد.

مدیرعامل بنیاد برکت، حمایت هر چه بیش‌تر از فعالیت‌های بیمه‌ای در مناطق محروم و کمک به درمان زوج‌های نابارور روستایی براساس برنامه‌ریزی انجام شده را به عنوان یک وظیفه‌ی مهم و مرضی خداوند متعال خواستار شد و افزود: شرکت خدمات بیمه‌ی برکت می‌بایست با برنامه‌ریزی و استفاده از همه‌ی ظرفیت‌های موجود خود در این راه گام بردارد.

نوروزی افزایش پوشش بیمه‌ای برکت در روستاها و مناطق محروم را از سیاست‌های بنیاد برکت در سال پیش رو عنوان کرد و از آن‌ها خواست، در این راستا اهتمام داشته باشند.

در این همایش، مدیر عامل شرکت خدمات بیمه‌ی برکت و مسئول «طرح برکت خانواده» (درمان زوج‌های نابارور مناطق محروم) هم گزارشی از عملکرد یک سال گذشته‌ی خود را در زمینه‌های مختلف ارایه کردند.