همشهری آنلاین: در شب بیست وسوم ماه مبارک رمضان‌، یکی دیگر از یاران مهربان کهریزک سفره‌ای بزرگ به ارزش عشق و وفاداری به خاندان رسول مهربانی پهن کرد تا دوستداران خیر و خیرخواهی را به این خانه رهنمون نماید.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ در سومین شب از لیالی پر فیض قدر ، جمعی دیگر از سالمندان و معلولین کم توان کهریزک گردهم آمدند تا در کنار حامیان همیشگی خود ، به راز و نیاز با خداوند دوستدار مهربانی بپردازند.

در این شب محزون، جمع زیادی از گروه‌های نیکوکاری که به حق و انصاف چشم و چراغ این خانه بزرگ هستند، حضوری چشمگیر داشتند. نیک مردان و گرامی بانوانی که در طول هفته وظیفه بهداشت فردی مددجویان را سالهاست بر عهده گرفته، با جان و دل به این همکاری داوطلبانه عشق می‌ورزند. این گرامیان در مسیر این همایش‌های انسانی ، فرزندان و خویشان جوان خود را نیز به همراه دارند تا آنان هم راه و رسم چنین اقدامات بی‌منتی را از هم اکنون فراگیرند و جایگزین های شایسته‌ای در گذر عمر و زمان باشند.

این مهربانان همچنین با هدایت انواع کمک های نقدی و غیر نقدی به مسیر کهریزک‌، سهم بسزایی در زندگی بخشی به ساکنین این خانه بزرگ ۱۷۵۰ نفری دارند و همواره در تلاشند تا چرخ‌های زندگی این خانه بخوبی در گردش باشد.

ویژه برنامه‌های مذهبی شامل حدیث و روایات‌، دعای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، سخنرانی مذهبی و نوحه سرایی، در دستور کار قرار گرفت تا همه حاضرین بهره کافی و لازم را از فیوضات این شب عزیز برده باشند.