معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برپایی پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطرسیب در راستای حمایت از هیئت‌ها، مساجد و حسینیه‌های شهر تهران در شهریور‌ماه خبر داد.

مجتبي عبداللهي درباره اين نمايشگاه اظهار داشت: معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران هر ساله در راستاي تقويت باورهاي آييني و ديني اصحاب هيئت‌هاي مذهبي، حسينيه‌ها، مساجد و كانون‌هاي مذهبي و همچنين با هدف حمايت از كسب و كار حسيني در سطح شهر تهران نمايشگاه عطر سيب را برگزار مي‌كند. وي خاطرنشان كرد: در نمايشگاه عطر سيب علاوه بر توجه اصولي به رويكردهاي فرهنگي و ارائه محتواي مناسب در جلسات مذهبي، خدمات مناسب و محصولات متنوع باكيفيت و ارزان قيمت به تشكل‌هاي مذهبي به‌صورت متمركز و دريك مكان ارائه مي‌شود.

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران با اشاره به برگزاري هرچه باشكوه‌تر نمايشگاه عطر سيب در سال‌جاري گفت: در نمايشگاه عطر سيب امسال نيز بنا داريم در راستاي حمايت از توليد ملي- ايراني، ابتكارات در حوزه توليد و همچنين حمايت از توليدكنندگان ايراني در تمامي محصولات و خدمات را مدنظر قرار دهيم. وي با بيان اينكه در اين نمايشگاه محصولات فرهنگي، امكانات سخت‌افزاري، مواد غذايي، تجهيزات برقي، صوتي، صنعتي و آشپزخانه‌اي عرضه مي‌شود، افزود: نمايندگان هيئات، حسينيه‌ها و مساجد پايتخت مي‌توانند با مراجعه به اين نمايشگاه از محصولات فرهنگي، مذهبي، تبليغي و ترويجي (كتيبه، بيرق، پرچم و...)، تجهيزات و امكانات سخت‌افزاري، پشتيباني و تداركاتي، موادغذايي و محصولات ارگانيك و پذيرايي، تجهيزات صنعتي و آشپزخانه‌اي، صوتي، برقي و الكتريكي و محصولات شوينده و بهداشتي با قيمت مناسب بهره‌مند شوند.

عبداللهي يادآورشد: نمايشگاه عطر سيب ازجمله توفيقاتي است كه در چندسال گذشته نصيب مجموعه مديريت شهري و شهرداري تهران شده است تا ضمن برگزاري اين نمايشگاه، بستر مناسب براي حمايت از هيئت‌هاي مذهبي و حضور اين هيئت‌ها در مراسم عزاداري اباعبدالله‌الحسين‌(ع) را فراهم كند. وي با اشاره به تأكيد مقام معظم رهبري بر توليد ملي و داخلي و موضوع اقتصاد مقاومتي تصريح كرد: ما نيز اين موضوع را ارج نهاديم و مورد توجه ويژه قرار داده‌ايم كه در اين زمينه گام‌هاي مؤثري نيز برداشته شده است. عطر سيب با حال و هواي محرم آميخته است و توليدات اين نمايشگاه با فرهنگ بومي همخواني كامل دارد.