تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱

همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش برابر تراکتورسازی، این بازی را یک دربی واقعی نامید و گفت: شایسته پیروزی و کسب سه امتیاز در این دیدار بودیم و خوشحالم به آن رسیدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ بعداز پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی در نشست خبری بعداز بازی اظهار داشت: بازی سختی بود ولی ما موفق شدیم تیم حریف را شکست دهیم.

وی سپس با بیان اینکه از این نتیجه بسیار خوشحالم، ادامه داد: این دیدار یک دربی واقعی و خیلی خوب بود که به هر دو تیم تبریک می‌گویم ولی به بازیکنان تیمم که خیلی تلاش کردند تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم.

برانکو همچنین با تاکید بر اینکه این از همه چیز برایم مهمتر است که ما یک سه امتیازی را کسب کردیم که استحقاقش را داشتیم، افزود: این بازی تمام شد و ما برای بازی بعدی باید از فردا تلاش کنیم.

وی سپس با انتقاد از وضعیت فرودگاه تبریز در بدو ورود تیم پرسپولیس گفت: وقتی فضای امنیتی ایجاد کردند، ما از فرودگاه خارج شدیم ولی امروز فضا ورزشی بود و هواداران دو تیم به تشویق تیم‌های خود پرداختند.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه مسابقات فوتبال باید در فضای خوب و ورزشی برگزار شود، ابراز داشت: از هواداران اندک تیمم تشکر می ‌کنم و خوشحالم که با این پیروزی آنها را خوشحال کردیم.

برانکو سپس در خصوص تیم تراکتورسازی با تاکید بر اینکه تراکتورسازی از بازیکنان جوانش به خوبی استفاده می‌‌کند، افزود: امروز آنها نیز خوب بودند، بازیکنانی چون فرزاد حاتمی، مهدی کیانی، محمد نوری و محمد ایرانپوریان هم خوب بازی کردند.

وی در خصوص عملکرد مهدی طارمی نیز با اشاره به اینکه او هنوز آماده نیست، گفت: درست هم نیست انتظار زیادی از او داشته باشیم ولی من از او راضی هستم.

وی در خصوص حرکت زشت منشا بعداز زدن گل به تراکتور گفت: من ندیدم که رفتار بازیکنم مشکلی داشته باشد. ما امروز خوب کار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تعویض‌‌هایش گفت: کامیابی نیا بازیکن فیکس ماست ولی او عمل جراحی کرده و دوره نقاهت را پشت سر می‌ گذارد.

وی ادامه داد: باید به نعمتی هم که بازیکنی جوان است بیشتر فرصت دهیم البته وی نیز تجربه‌هایی دارد. شایان مصلح این بدشانسی را دارد که کاپیتان ما در پست او بازی می‌‌کند.