همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه شکست مقابل پرسپولیس حق آنها نبود، گفت: گل‌های بچگانه خوردیم.

به گزارش مهر، یحیی گل محمدی  در جمع خبرنگاران در نشست خبری بعداز بازی تراکتورسازی و پرسپولیس گفت: شکست حق ما نبود و باید حداقل یک امتیاز می‌گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه به پرسپولیس بابت برد امروز تبریک می‌گویم اما می‌توانستیم با امتیاز بیرون بیاییم، اظهار داشت: فرصت  های خوبی برای جبران داشتیم، اما نتوانستیم استفاده کنیم.

گل محمدی با تاکید بر اینکه شرایط بازی طوری پیش رفت که می‌‌توانستیم برنده باشیم، ابراز داشت: ما در بازی امروز موقعیت داشتیم و می‌توانستیم حتی برنده بازی باشیم اما از موقعیت‌هایمان خوب استفاده نکردیم.

سرمربی تراکتورسازی با تاکید بر اینکه ما تغییرات زیادی داشتیم و چند جوان به تیم ما اضافه شدند، گفت: در آغاز بازی، بازیکنان ما تحت‌تأثیر بازی بوده و عملکرد خوبی نداشتند.

وی با اشاره به اینکه ما در ادامه بهتر شدیم، گفت: ما نیمه دوم موقعیتی به حریف ندادیم، بچه‌های ما در زمان شروع بازی تحت تأثیر قرار داشتند و حدود ۲۰ دقیقه ابتدایی خوب نبودند اما کم‌کم بهتر شدند.

گل محمدی با اشاره به اینکه باید به این بازیکنان اعتماد کرد و آنها را باور داشت، ادامه داد: ما سعی می‌کنیم بهتر شویم و از هواداران تراکتور تشکر می‌کنم که امروز ما را غافلگیر کردند و دست آنها را می‌‌بوسم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت باخت بر عهده من است، گفت: باید کاری کنیم که از بازیکنان جوان حمایت کنیم تا در تیم قوی‌تر شویم.

گل محمدی با اشاره به اینکه در مجموع امروز بد نبودیم، ادامه داد: حدود ۶ هفته طول می‌کشد تا بازیکنان جوان با تجربه شوند و باید به آنها اعتماد کرد.

وی در خصوص عملکرد داور بازی نیز گفت: بازی یکی دو صحنه داشت که باید کارشناسان ببینند و نظر دهند. صحنه تک به تک شدن شریفی که گفت مرا زدند به نظرم پنالتی بود.