یازدهمین اتاق مادر و کودک در ایستگاه متروی فرودگاه امام خمینی پذیرای مادران و نوزادان آنهاست.

محمد احمدي‌بافنده مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه با اشاره به اينكه ايستگاه فرودگاه امام خميني نخستين ايستگاهي است كه به همت مشاور مديرعامل در امور بانوان و خانواده از نخستين روز بهره‌برداري مجهز به اتاق مادر و كودك است، گفت: يازدهمين اتاق مادر و كودك با نام حضرت رباب(س) نامگذاري شده و هم‌اكنون مشغول ارائه خدمت است.

وي افزود: مترو يك فضاي اجتماعي است و شركت بهره‌برداري مترو سعي كرده تا بهترين خدمات را نه‌تنها در بحث حمل‌ونقل بلكه در بحث‌هاي مختلف همچون رفاه اجتماعي به مسافران ارائه كند كه افتتاح اتاق مادر و كودك در ايستگاه‌هاي مختلف مترو از آن جمله است.

وي با بيان اينكه اهميت دادن به حقوق بانوان از اولويت‌هاي مترو است خاطرنشان كرد: ارتقاي سلامت و بهداشت مادر و كودك، حفظ كرامت مادران، ترويج فرهنگ تغذيه با شير مادر و برطرف كردن دغدغه مادران براي رسيدگي به نوزادانشان در اماكن عمومي شهر ازجمله فوايد احداث اين اتاق‌ها در متروست. يازدهمين اتاق مادر و كودك روز ۱۶مرداد همزمان با افتتاح ايستگاه فرودگاه امام خميني با حضور سيدمحمد جواد شوشتري مشاور و مديركل دفتر شهردار تهران فعاليت خود را آغاز كرد.