وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر این‌که «روحانی پشت تک تک وزرای پیشنهادی ایستاده است»، در مورد سرنوشت وزارت علوم، گفت: احتمال قوی یک سرپرست در زمان خود برای این وزارتخانه معرفی می‌شود و در فرصت مناسب وزیری معرفی می‌شود که بتواند با ایجاد تحول، مورد رضایت دانشجویان و اساتید قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، سید محمود واعظی وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با رد برخی اظهارات در باره معرفی کابینه دولت دوازدهم گفت: متاسفانه برخی مطرح کرده‌اندکه آقای رئیس‌جمهور با چند نفر از وزرای پیشنهادی موافق نیستند و رای اعتماد به آن‌ها را در اختیار مجلس گذاشته‌اند. این در حالی است که آقای رئیس‌جمهور روی هر 17 وزیر پیشنهادی جدی‌اند و ا ز آنها حمایت می کنند.

وی اظهار داشت:  تلاش رئیس‌جمهوری و اعضای دولت بر این است که همه وزرای پیشنهادی رای خوبی بیاورند.

وی تصریح کرد: آن‌چه در ارتباط با عدم موافقت رئیس‌جمهوری با برخی وزرای پیشنهادی مطرح شده، صحت ندارد و ایشان راجع به تک تک افراد معرفی شده مشورت و بررسی کرده‌اند و بر روی تصمیم‌شان جدی هستند.

وزیر ارتباطات با درخواست از رسانه‌ها مبنی بر این که به شایعات دامن نزنند، ادامه داد: انسجام دولت موضوعی جدی است و رئیس‌جمهوری از روز اول تا پایان پشت همه وزرای خود ایستاده‌اند.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: به دلیل آن‌که تمرکز بر روی 17 وزیر پیشنهادی بیشتر شود به احتمال قوی یک سرپرست در زمان خود برای این وزارتخانه معرفی می‌شود و در فرصت مناسب وزیری معرفی می‌شود که بتواند با ایجاد تحول، مورد رضایت دانشجویان و اساتید قرار بگیرد.

واعظی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا در رابطه با کابینه پیشنهادی دولت دیداری با آقای خاتمی داشته‌اید، اظهار کرد: ممکن است دیدارهایی با شخصیت های مختلف داشته باشم اما این‌که من ماموریت داشته باشم که راجع به کابینه با فردی صحبت کنم صحت ندارد.