همشهری آنلاین: بنیاد خیریه کودک بیش از ۲۵۰۰ کوله پشتی محتوی لوازم تحریر برای دانش‌آموزان با استعداد تحت پوشش خود ارسال کرد.

مدیر روابط عمومی و جلب مشارکت‌های بنیاد کودک با اعلام این خبر گفت: هر ساله قبل از سال تحصیلی جدید این موسسه، کوله پشتی‌هایی حاوی لوازم تحریر برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی تا دبیرستان آماده و ارسال می‌کند.

حرمت ناظری در خصوص احساسات دانش‌آموزان با استعداد تحصیل، گفت: احساسات بچه‌ها برای ما بسیار حائز اهمیت است، به همین خاطر با این نگاه که بچه‌ها، چه احساسی هنگام گشودن کوله‌ها دارند، از بهترین لوازم و امکانات موجود در بازار را برای آنها تهیه می‌کنیم.

مدیر روابط عمومی و جلب مشارکت‌های بنیاد کودک همچنین با تاکید بر به گردش درآوردن چرخه اقتصاد و حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: امسال برای حمایت از تولیدکنندگان کشورمان لوازم تحریر دانش‌آموزان تحت حمایت بنیاد کودک، همگی از بهترین کالاهای ایرانی تهیه شد و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

حرمت ناظری در خصوص حس عزت نفس و کرامت دانش‌آموزان عنوان کرد: مهم‌ترین نکته برای بنیاد، احترام به عزت نفس و احساس کرامت در دانش‌آموزان است که همه بر اساس الگوهای پژوهشی و مبتنی بر پیشینه کاری صورت می‌پذیرد.

ناظری افزود: ما در بنیاد‌‌کودک بر آنیم تا با بالا کشیدن استانداردهای زندگی در خانواده‌های کم برخوردار افزون بر حمایت دانش‌آموزان، جامعه‌ای مطلوب‌تر داشته باشیم.

وی افزود: انسان‌هایی وجود دارند که هر چند تعدادشان کم باشد ولی می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. افرادی که زندگی خوب خود را در خوب زندگی کردن اطرافیانشان می بینند و ترجیح بر تعهدات جامعه خود در قبال دیگران دارند و با حمایت آنها این بنیاد می‌تواند دانش‌آموزان با استعداد را مورد حمایت قرار دهد.

گفتنی است؛ بنیاد کودک 24 سال است که در زمینه حمایت از دانش‌آموزان با استعداد فعالیت دارد و در حال حاضر دارای 29 نمایندگی در ایران و 8 دفتر در خارج از کشور است.