تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

ایشان خاطر (که برخی به او خطار هم می‌گویند) از تجربه همکاری با مجید مجیدی در فیلم سینمایی «پشت ابرها» به نیکی یاد و فیلمساز ایرانی را «بسیار دقیق» توصیف کرد.

به گزارش همشهري، بازيگر جوان باليوودي كه پيش از ورود به دنياي فيلم و سينما بيشتر به واسطه داشتن رابطه برادري با شاهد كاپور شناخته مي‌شد، در آستانه آغاز اكران‌هاي بين‌المللي پشت ابرها لب به سخن گشود و با اشاره به شيوه كار مجيدي، به تحسين رفتار حرفه‌اي او پرداخت. خاطر براي نخستين‌بار در پشت ابرها مقابل دوربين رفت و ناچار شد سختي‌هاي بسيار از جمله داشتن خالكوبي و 20 برداشت در گل و لاي را تحمل كند.

ستاره جوان درباره تجربه كار با مجيدي گفت: «روند نهايي شدن هر برداشت و نوع استفاده از چهره من با دقت و جزئيات بسيار طي مي‌شد و من در طول اين كار بسيار از استاد مجيدي آموختم. او فيلمساز و كارگرداني فوق‌العاده دقيق است و كمترين تغييري هم كه در هر نما انجام مي‌دهد، به ابعاد مختلف شخصيت بسيار مي‌افزايد.» خاطر در پشت ابرها نقش برادري را بازي مي‌كند كه خواهري كوچك‌تر دارد و بايد از پس مشكلات زندگي برآيد.

يكي از منابع خبري نزديك به پروژه هم با اشاره به اينكه به پيشنهاد كارگردان روي بدن ايشان خالكوبي شد، افزود: «براي اينكه به يك تركيب نهايي و كامل درباره شخصيت برادر برسيم، مجيدي احساس كرد بايد روي بدن ايشان خالكوبي داشته باشيم. او همراه تهيه‌كنندگان با چند هنرمند تتوكار ملاقات كرد و سرانجام يك خالكوبي مناسب برگزيد. ايشان هم براي اينكه بهترين نتيجه حاصل شود، با هنرمندان تتوكار خيلي خوب همكاري كرد.»

پشت ابرها نخستين تجربه مجيدي در صنعت فيلمسازي باليوود است و احتمال دارد به نمايندگي از سينماي هندوستان به آكادمي اسكار معرفي شود. اين فيلم كه بر اساس فيلمنامه‌اي از مهران كاشاني ساخته شده، داستان زندگي يك برادر و خواهر فقير را در حاشيه‌هاي بمبئي روايت مي‌كند و قرار است در بخش مسابقه شصت و يكمين جشنواره لندن رونمايي شود.