همشهری آنلاین: مسابقات بدمینتون رده سنی جوانان در بخش بانوان در اهواز برگزار شد و قهرمانان بخش‌های انفرادی و دو نفره معرفی شدند.

دیدار نهایی دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی جوانان، "جام میش مرغ" روز پنجشنبه (13 مهر) در قسمت یک نفره و دونفره به میزبانی هیات بدمینتون استان خوزستان در سالن بدمینتون شهرستان اهواز برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها قهرمانان این پیکارها مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در دیدار نهایی قسمت یک نفره نسیم صفایی از تهران به مصاف هدیه شمس از تهران رفت و این دیدار در پایان به سود نسیم صفایی خاتمه یافت و وی به مقام نخست دست یافت.

هدیه شمس از تهران دوم شد و رومینا تاجیک و پریا اسکندر،هر دو از تهران به مقام سوم مشترک رسيدند.

در فینال قسمت دونفره، تیم دونفره یگانه تفرشی و نازنین زمانی از تهران به مصاف تیم دو نفره مائده عزیزی و عسل احمدپور از کرمانشاه رفت که در پایان این مسابقه تیم دونفره یگانه تفرشی و نازنین زمانی به پیروزی دست یافت و مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

تیم دونفره مائده عزیزی و عسل احمدپور دوم شد و تیم دو نفره دورسا یاوری وفا و ساره امینیان از تهران به مقام سوم دست یافت.

دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی جوانان، "جام میش مرغ" در روزهای 12 و 13 مهر با شرکت ۵۰ بازیکن در قسمت یک نفره و ۱۶ تیم دونفره از ۱۹ استان کشور به میزبانی هیات بدمینتون استان خوزستان در شهرستان اهواز برگزار شد.