همشهری آنلاین: پرونده رقابت‌های بین‌المللی تنیس جوانان با کسب جایگاه اول و دوم توسط نمایندگان ترکیه و ارمنستان بسته شد. ‌‌

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس بین‌المللی جوانان در بخش دختران و پسران برگزار شد و تنیسورها برای کسب عناوین برتر به مصاف یکدیگر رفتند.

در فینال بخش پسران آرتور سوگویان از ارمنستان با نتیجه ( 0-6 و 2-6) زیان احمد از انگلیس را برد و قهرمان شد، زیان احمد در جایگاه دوم ایستاد و سینا مقیمی از ایران و جان لوکا کوئینزی از ایتالیا عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در بخش دو نفره تیم ربیع اسلیم از سوریه - جان لوکا کوئینزی از ایتالیا با برتری 2 بر 0 زوج آرتور سوگویان - میرو سارکیسیان از ارمنستان را از پیش رو برداشته و صاحب عنوان قهرمانی شد و زوج محمد میرزایی- سینا مقیمی از ایران و امیر محمد ادب‌جو از ایران - زیان احمد از انگلیس سوم مشترک شدند.

در بخش انفرای دختران زینب از ترك از ترکیه با نتیجه ( 0-6 و 4-6 ) کاترینا زادوروزنا از اوکراین را مغلوب کرد و در جایگاه نخست ایستاد، نماینده اوکراین نايب قهرمان شد و مشکات‌الزهراء صفی از ایران و تک باس از ترکیه سوم مشترک شدند.

و در نهایت در بخش دو نفره دختران تیم زینب از ترک از ترکیه - کاترینا زادوروزنا از اوکراین با نتیجه (2-6 و 2-6) زوج زینب کاکیرر - لارا تک باس از ترکیه را از پیش رو برداشته و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد و تیم‌های مشکات‌الزهراء صفی- فاطمه سادات زنجانی از ایران و سیلا آک - ملیسا یعقوب‌پور از ترکیه سوم شدند.

در جدول اصلی بخش دختران ۲۶ تنیسور از کشورهای ایران، هند، اوکراین و ترکیه حضور داشتند و در بخش پسران نیز 32 نفر از کشورهای انگلیس، آلمان، ایران، ایتالیا، سوریه، ارمنستان و هند شرکت کردند.

این مسابقات از 15 لغایت 21 مهر ماه سال جاری در دو بخش انفرادی و دو نفره دختران و پسران در مركز ملي تنيس ايران (باشگاه استقلال) برگزار شد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده محسن خداپرست، داور نشان سفید کشورمان بود.