در حادثه‌ای تلخ مادر و ۲ فرزندش بر اثر گازگرفتگی در پایتخت جان‌شان را از دست دادند.

ساعت10:13 صبح ديروز مرد جواني با اورژانس تهران تماس گرفت و گفت حال همسر و 2فرزندش بد است و به‌نظر مي‌رسد كه از هوش رفته‌اند. با حضور امدادگران اورژانس در محل و انجام معاينات اوليه مشخص شد كه زن جوان و 2فرزندش جان‌شان را از دست داده‌اند. در چنين شرايطي گزارش اين حادثه در اختيار پليس و بازپرس جنايي قرار گرفت و تيم تحقيق در محل حادثه كه طبقه اول ساختماني در شرق تهران بود حاضر شدند.

قربانيان زني 32ساله، پسر بچه‌اي 5ساله و دختري 9ساله بودند كه بررسي‌هاي اوليه حكايت از اين داشت كه به‌دليل نصب غيراصولي بخاري، قرباني گازگرفتگي شده‌اند. تيم تحقيق در نخستين اقدام به پرس و جو از پدر خانواده پرداخت. او كه از اين حادثه شوكه شده بود گفت: من كارمند شيفت شب يكي از ادارات هستم. صبح كه از سر كار به خانه آمدم متوجه شدم كه زن و 2فرزندم از خواب بيدار نشده‌اند.

اين موضوع به‌نظرم مشكوك بود و چند باري آنها را صدا كردم اما جوابي ندادند. فورا با اورژانس تماس گرفتم اما زماني كه امدادگران به محل آمدند گفتند كه آنها بر اثر گازگرفتگي فوت كرده‌اند و من حسابي شوكه شدم. به گزارش همشهري، اجساد مادر و 2فرزندش با دستور قاضي جنايي به پزشكي قانوني منتقل شدند.