همشهری آنلاین: معاون شهردار منطقه ۱۹ از راه‌اندازی چهارمین بازارچه میوه و تره‌بار برای رفع نیازهای شهروندان این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: این بازارچه با هدف حذف و ساماندهی دستفروشان و بساط گستران و نیز کنترل قیمت اقلام بازار در بلوارشکوفه نرسیده به میدان ثارا... روبروی تالار گل یاس در محله شهید کاظمی راه‌اندازی شده و علاوه بر آماده خدمت رسانی به اهالی محله قابل دسترسی برای شهروندان در محله نعمت آباد نیز است.

وی افزود: بازارچه میوه و تره بار این محله در زمینی با مساحت 400 متر مربع و بنای 200 متر زیر نظر سازمان میادین و تره بار شهرداری تهران برای رفع نیازهای شهروندان ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

زنگنه فر با اشاره به وجود سه بازار میوه و تره بار دیگر در این منطقه بیان کرد: بازارچه میوه و تره بار واقع در خیابان میثاق در محله خانی آباد جنوبی، بازارچه پونه در محله شکوفه شمالی و بازارچه داخل بوستان شریعتی در محله شریعتی شمالی امکان خرید راحت تر را برای شهروندان محلات فراهم کرده است .

این مسئول در ادامه با اشاره به نظارت بر عملکرد کیوسک‌های مطبوعاتی خاطر نشان کرد : در همین راستا علاوه بر شست و شوی کامل کیوسک های مطبوعاتی در سطح نواحی منطقه به جمع آوری سیگار و دخانیات نیز از این اماکن اقدام شده است.