همشهری آنلاین: مرحله چهارم مسابقات موتور ریس قهرمانی کشور از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه سوم آذر ماه در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان تیم های برتر در هر چهار کلاس معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این رقابت که میان 39 شرکت‌کننده برتر از استان‌های کشور برگزار شد، ورزشکاران در 4 کلاس 125، 250، 600 و 1000 سی سی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت در کلاس ۱۰۰۰ سی سی مهدی جابری از تهران با زمان ۱۰ دقیقه و پنجاه و شش ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت و ساسان اکبری و حمید محسنی از تهران در رتبه‌های دوم و سوم ایستادند.

در کلاس ۶۰۰ سی سی باز هم نمایندگان تهران خوش درخشیدند و سلمان عضائی با زمان ۱۱ دقیقه و بیست و هشت ثانیه اول شد و علیرضا عباس‌جی از تهران نايب قهرمان و میثم کبودیان از تهران هم سوم شد.

در کلاس ۲۵۰ سی سی امین بردبار از تیم فارس با زمان ۱۲ دقیقه و پنج ثانیه گوی سبقت را از پایتخت‌نشینان ربود و بر سکوی نخست ایستاد و پس از او مصطفی کهنی و سید علیرضا هاشمی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس ۱۲۵ سی سی یاسین سینه‌سپهر از مازندران با زمان ۱۰ دقیقه و ۵۵ ثانیه قهرمان شد و سپس محمود امین کارخانه و علیرضا برغمدی، هر دو از تهران دوم و سوم شدند.

پنجمین و آخرین مرحله از مسابقات موتوریس قهرمانی کشور سیزدهم بهمن ماه سال جاری انجام می‌شود تا تکلیف قهرمان سال ۹۶ مشخص شود.