همشهری آنلاین: عضو شورای شهر تهران به دو نکته درباره ناامنی بنای بیمارستان‌ها و وجود پنج هزار فضای بی‌دفاع شهری که زمینه ساز خشونت علیه زنان هست، اشاره کرد و گفت: شهرداری در این دو زمینه اقدام فوری کند.

به گزارش همشهري آنلاين، زهرا نژادبهرام در بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران، ری و تجریش در تذكر پيش از دستور به ناايمن بودن بيمارستان‌هاي تهران اشاره كرد و گفت: بالاي 90 درصد اين بيمارستان‌ها سن‌شان بالای ۴۰ سال است و به يكي از ناايمن‌ترين اماكن عمومي درماني تبديل شده‌اند. 

اين عضور شوراي شهر تصريح كرد: آتش نشاني نيز اين موضوع را تاييد كرده و اعلام كرده كه 19 بيمارستان بايد سيستم اطفاي آتش مجهز شوند. 

وي با بيان اينكه شهرداري تهران گزارش داده است كه در دو منطقه يازده و دوازده 243 فضاي ناايمن وجود دارند، گفت: پلمپ بیمارستان ها به راحتی امکان پذیر نیست و شهرداری بايد با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی، اقدامات لازم را انجام دهند.

نژادبهرام  در ادامه به موضوع خشونت عليه زنان اشاره كرد و گفت: پنج هزار فضاي بي‌دفاع در سطح شهر تهران داريم كه فضاهاي تشديد كننده بروز خشونت براي همه به ويژه زنان هستند و از شهرداري مي‌خواهيم در زمينه بهسازي آنها اقدام فوري انجام دهد.