همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ از بهره برداری ناوگان جدید حمل و نقل عمومی با استقرار ۱۵ دستگاه اتوبوس در این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی با اعلام این خبر گفت: در راستاي افزايش كيفيت سرويس رساني و رضايتمندي شهروندان محله خاني آبادنو، ضمن نوسازي ناوگان اتوبوس‌هاي مسير خط 364 (خاني آبادنو - پايانه شهيد فياض بخش) با انجام فرآيند انتقال، امتياز بهره‌برداري خط فوق از شركت خط واحد تهران اخذ و به شركت نداي به آوران واگذار شد.

همچنین 15 دستگاه اتوبوس جدید دراین سر خط مستقر و از پنج آذر به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: به منظور ارتقا سلامت و رفاه حال شهروندان اتوبوس‌هایی را که نیاز به تعمیر و بازسازی دارند شناسایی و بهسازی و آنهایی که فرسوده شدند از خطوط حمل و نقل عمومی خارج می‌شوند.

مرآتی افزود: در راستای سهولت دسترسی شهروندان به حمل و نقل عمومی در سطح نواحی پنجگانه 13 سرخط اتوبوس، یک پایانه اتوبوس رانی مسقف مجهز به نمازخانه، صندلی انتظار، سرویس بهداشتی و .. وجود دارد. همچنین با تغییر فصول در طول سال اغلب اتوبوس‌ها مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند.

معاون شهردار منطقه با اشاره به نگهداشت شهر در حوزه حمل و نقل و ترافیک خاطر نشان کرد : عملیات نگهداشت 90 سر پناه اتوبوس در سطح نواحی پنجگانه با شست و شو، تامین روشنایی و تعمیر، برچیدن برچسب های تبلیغاتی از این سرپناه ها به طور مستمر انجام می شود.