همشهری آنلاین: وزیر ورزش با تمجید از تیم ملی فوتبال ایران گفت تیم ملی با خاطر آسوده به فکر بازی‌های تدارکاتی خوب باشد و دولت تمام تلاش خود را برای حضور بی‌ دغدغه در جام جهانی انجام خواهد داد.

به گزارش ایسنا، وزير ورزش در اولین جلسه ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با اشاره به گروه ایران در جام جهانی روسیه گفت: قرعه دشواری داریم ولی تیم ملی بسیار با انگیزه‌ای داریم. کادر مربیگری و فنی توانمندی، هدایت تیم ملی را بر عهده دارد و مجموعه مدیران فدراسیون کاملا در خدمت تیم ملی هستند و دولت و وزارت ورزش و جوانان هم تمام تلاش خود را به کار گرفته است که تیم ملی ایران بدون دغدغه در عرصه بزرگ و معتبر جام جهانی حاضر شود.

وی ادامه داد: حضور ایران در جمع کشورهای حاضر در میدان بزرگ و معتبر جام جهانی بسیار مهم است و تیم ملی، پشتیبانی کامل دولت، وزارت ورزش و جوانان را به همراه دارد و هدف ما کسب افتخار و حضور مقتدرانه و افزایش غرور ملی و شادی جوانان و مردم است.

وزیر ورزش گفت: تیم ملی با خاطری آسوده فقط به فکر بازی‌های تدارکاتی و نتایج خوب در مرحله نهایی جام جهانی باشد. ما بهترین، کاملترین و مجهزترین کمپ را در روسیه برای تیم ملی در نظر گرفته‌ایم و این کمپی بود که قرار بود در اختیار تیم ملی فوتبال ایتالیا باشد.